رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

راه‎اندازی سیستم CMS جهت پیگیری پرونده زندانیان/ برخورد با مخلان نظم بازار و احتکار کنندگان کالا

15:53 - 14 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۶۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با تاکید بر اهمیت استقرار قاضی ویژه اجرای احکام در زندان جهت رسیدگی به مشکلات زندانیان در کمترین زمان گفت: جهت پیگیری پرونده و وضعیت زندانیان سیستم CMS در اداره زندان‌ها با نیرو‌های کافی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در اولین جلسه شورای قضایی استان زنجان گفت: تسریع و تسهیل در ارائه خدمات و پیگیری امورات بصورت سیستمی بین سازمان‌های تابعه قوه قضاییه از اولویت برنامه‌ها است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود، از برخورد جدی با مخلان نظم بازار و احتکار کنندگان کالا خبر داد.


رئیس کل دادگستری استان زنجان استقرار قاضی ویژه اجرای احکام در زندان جهت رسیدگی به مشکلات زندانیان در کمترین زمان را مورد تاکید قرار داد و افزود: جهت پیگیری پرونده و وضعیت زندانیان سیستم CMS در اداره زندان‌ها با نیرو‌های کافی راه اندازی خواهد شد.


حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در ادامه افزود: جلسات شورای قضایی استان بصورت منظم با تعیین اولویت در هر ماه در یکی از سازمان‌های تابعه برگزار خواهد شد.

در ابتدای این جلسه روسای سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام حوزه مربوطه ارائه کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *