عزیزیان: پرسپولیس مهاجم ششدانگ ندارد/ برنامه‌های فوتبال ایران دقیقه 90 اجرا می‌شود

0:15 - 13 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۶۵۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال گفت: گل‌محمدی در دیدار گل‌گهر به بازیکنان جوان تیمش اعتماد کرد و آنها هم به خوبی وظایف‌شان را در زمین پیاده کردند.

سعید عزیزیان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: پرسپولیس می‌دانست از بازی با گل‌گهر چه می‌خواهد و میزان دوندگی بازیکنان پرسپولیس بیشتر از حریفش بود. گل‌محمدی در این دیدار به بازیکنان جوان تیمش اعتماد کرد و آنها هم به خوبی وظایف‌شان را در زمین پیاده کردند. در نیمه دوم پرسپولیس از نقط ضعف گل‌گهر به خوبی استفاده کرد و در نهایت 2 بر صفر برنده شد. البته مهار پنالتی بازیکن گل‌گهر توسط علیرضا بیرانوند روند بازی را به نفع پرسپولیس تغییر داد.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس مهاجم ششدانگ در خط حمله ندارد، عنوان کرد: بعد از رفتن لوکادیا به نظر می‌رسد پرسپولیس به یک مهاجم خوب در خط حمله نیاز دارد تا مشکلات تیم را در فاز تهاجمی بر طرف کند. در 3 بازی اخیر مقابل استقلال، پیکان و گل‌گهر، جور عدم گلزنی مهاجمان را مدافعان و هافبک‌ها کشیدند. به طور حتم باید در بازی‌های آینده یک مهاجم خوب به ترکیب تیم اضافه شود. مهدی عبدی مهاجم خوبی است، اما نتوانسته انتظارات را برآورده کند. او باید تلاش کند تا دوباره به روزهای خوبش بازگردد و برای پرسپولیس مثمرثمر باشد. حامد پاکدل هم فوروارد سرعتی است که وقتی حریف اتوبوسی دفاع می‌کند تأثیرگذاری در ترکیب هجومی پرسپولیس ندارد.

*مدیریت پرسپولیس باید با بازیکنانی که حرف از جدایی می‌زنند برخورد کند

کارشناس فوتبال در مورد دیدار هفته پانزدهم پرسپولیس با نساجی تصریح کرد: نساجی همیشه تیم سطح بالایی در لیگ برتر بوده و بازیکنان خوبی داشته است. از ابتدای این فصل هم بازی‌های رو به جلو و تاکتیکی را از خود به نمایش گذاشته است. تقابل پرسپولیس با نساجی رویارویی گل‌محمدی و مطهری هم خواهد بود که تا سال قبل مطهری دستیار گل‌محمدی بود و با اندیشه‌های او آشنایی دارد. به طور حتم بازی با نساجی دیدار سختی برای پرسپولیس خواهد بود، اما باید با برتری مقابل نساجی روند رو رشد و صدرنشینی خودش را حفظ کند.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه برخی از بازیکنان پرسپولیس ساز جدایی کوک کرده‌اند، تاکید کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه پرسپولیس بوده که بازیکنان را بزرگ کرده است. مشخص نیست این بازیکنان که ابتدای فصل قرارداد یکساله بسته‌اند و میلیاردی پول گرفته‌اند چرا هم اکنون در میانه فصل ساز جدایی کوک کرده‌اند؟ مدیریت باشگاه پرسپولیس باید با این بازیکنان که حرف از جدایی می‌زنند به طور جدی برخورد کند.

*

عزیزیان در خصوص انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید برای تیم ملی فوتبال یک سرمربی با رزومه‌دار، باتجربه و جوان بیاورند تا با یک برنامه بلندمدت تیم ملی را برای سال‌های آینده و رقابت‌های جام جهانی سال‌های آینده آماده کند. همچنین باید با یک پوست‌اندازی و جوانگرایی در تیم ملی به بازیکنان جوان و آینده‌دار میدان بدهند تا طبق یک برنامه مدون، پشتوانه‌سازی هم برای فوتبال ایران انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه همیشه در رأس فوتبال کشورمان، فدراسیون فوتبال کارهای مهم را در دقیقه 90 انجام می‌دهد. نمونه آخرش هم برای حضور در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر بود که کی‌روش را 2 ماه قبل از بازی‌ها به عنوان سرمربی معرفی کردند. به نظر می‌رسد باز هم برنامه‌ای برای حضور تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا وجود ندارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *