۲۶ هزار و ۵۰۷ مورد ملاقات مردمی توسط مسئولان قضایی استان سمنان برگزار شد

11:33 - 11 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۶۲۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: ۲۶ هزار و ۵۰۷ مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی استان طی ۹ ماه اخیر سال جاری برگزار شد.

محمد جعفر عبدالهی در گفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: بنا به تأکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر برقراری ارتباط مستحکم و پایدار با شهروندان و در اجرای سیاست‌های سند تحول و تعالی قضایی، از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آذر ماه، تعداد ۲۶ هزار و ۵۰۷ مورد ملاقات مردمی توسط مقامات قضایی استان انجام گرفته است.

وی افزود: حفظ کرامت مراجعان و خدمت رسانی بدون منت به مردم، رسالت دستگاه قضایی استان است و با برنامه ریزی مدون انجام شده ادامه رویکرد گفت‌‍وگوی چهره به چهره و بدون واسطه با مردم در سراسر استان تداوم خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: از این میزان گفت‌وگوهای مردمی نتیجه محور، ۲ هزار و ۴۸ دیدار توسط رئیس کل دادگستری و ۲۴ هزار و ۴۵۹ مورد دیگر به همت مسئولان قضایی استان، روساء و دادستان‌های عمومی و انقلاب حوزه‌های قضایی سراسر استان سمنان برگزار شده است .

وی با اشاره به امور مورد توجه در مطالبات مردمی، گفت: در ملاقات‌‎های مردمی نقاط ضعف و قوت عملکرد کارکنان قضایی و اداری استان از نحوه برخورد مناسب با مراجعان، تا تسریع و گره گشایی در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی آن‌ها پیگیری می‌شود.

عبدالهی ادامه داد: ملاقات‎های مسئولان قضایی با مردمی در استان سمنان به صورت نوبت دهی قبلی با مراجعه به سامانه نوبت دهی قضایی در تارنمای دادگستری کل استان سمنان به نشانی :https://dadgostari-sm.eadl.ir با تعیین آخرین وقت مجاز توسط مراجعان اقدام و قبل از برگزاری ملاقات با برقراری ارتباط تلفنی با مردم نحوه انجام ملاقات مشخص و همچنین امکان ارائه مطالب شهروندان در بستر فضای مجازی در صفحه روبیکا و کانال ایتا به نشانی : abdolahi_dadsm فراهم می‌شود.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری استان سمنان: ششمین کسب رضایت از اولیای دم در پرونده محکوم به قصاص نفس حاصل شد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *