مهلت 10 روزه دادستان شهرستان ملکان برای رفع نواقص بازار دواب و رعایت مسائل بهداشتی

11:06 - 11 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۶۲۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملکان استان آذربایجان شرقی به صورت سرزده از بازار دواب بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - مرتضی فرجام پور در پی شکایات مردمی، جهت نظارت بر شرایط بازار دواب، در جهت کنترل بازار و آگاهی از قیمت‌ها به همراه جمعی از مسئولان شهرستان ملکان از بازار دواب به طور سرزده بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید که به همراه کارشناسان بازرسی و اصناف فرمانداری، کارشناسان بهداشت، اماکن، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی شهرستان انجام شد، بصورت میدانی با فروشندگان و دستفروشان و مردم حاضر در بازار در خصوص کم و کیف بازار گفت‌وگو کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملکان به شهردار این شهر فرصت 10 روزه‌ای داد تا نسبت به رفع نواقص موجود در بازار دواب از قبیل شن ریزی یا آسفالت جاده منتهی به بازار که باعث گرد و خاک فراوان در تردد می‌شود اقدام لازم صورت گیرد و نصب نرخ‌نامه مصوب در ورودی میدان و عدم دریافت وجه اضافی از دستفروشان، عدم وجود وزن کشی و باسکول دام، استقرار کانکس و مسئول فنی دامپزشکی برای کنترل مجوز ورود و صدور دام‌ها و پلاک کوبی دام‌ها اقدام کند.

همچنین طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا، ادامه فعالیت بازار دواب منوط به رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی، حصارکشی، احداث سرویس‌های بهداشتی، نظافت عمومی، استفاده از مواد ضد عفونی کننده در ورودی و خروجی بازار خواهد بود.

بیشتربخوانید

بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از زندان تبریز/ مشکلات ۴۰ مددجو مورد بررسی قرار گرفت

انتهای پیام/


برچسب ها: ملکان بازار دواب

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *