کارگاه اشتغالزایی کانون اصلاح و تربیت و مرکز اشتغال و حرفه آموزی سنندج افتتاح شد

9:04 - 11 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۵۹۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان ، دو کارگاه اشتغال زندانیان بند نسوان کانون اصلاح و تربیت و زندانیان رأی باز مرکز اشتغال و حرفه آموزی سنندج افتتاح شد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین حسینی به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و مدیرکل زندانهای استان از مرکز اشتغال و حرفه آموزی شماره 2 سنندج و کانون اصلاح و تربیت سنندج بازدید و از نزدیک و به صورت چهره به چهره مشکلات، مسائل و تقاضاهای مددجویان را استماع و دستورات لازم را صادر کرد.

با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان، 2 کارگاه اشتغال زندانیان بند نسوان کانون اصلاح و تربیت و زندانیان رأی باز مرکز اشتغال و حرفه آموزی سنندج افتتاح شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان بر دعوت از کارآفرینان استان در جهت اشتغال زندانیان تاکید و اظهار کرد: این دو کارگاه اشتغال زایی ، با اعطای تسهیلات به کارآفرین فعال سنندجی به مبلغ 22 میلیارد ریال دایر شده و فعلا در مجموع زمینه اشتغال 22 نفر از زندانیان مرد و زن مرکز اشتغال و حرفه آموزی شماره 2 سنندج و کانون اصلاح و تربیت سنندج را فراهم کرده است.

وی افزود : در صورت حمایت های لازم دستگاههای اجرایی استان از کارآفرینان ، این میزان اشتغال زندانیان به بیش از 100 نفر خواهد رسید.

در ادامه، رئیس کل دادگستری استان کردستان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از بندهای مختلف این دو ندامتگاه بازدید کرده و با زندانیان بصورت چهره به چهره ملاقات و دستورات لازم را در خصوص رفع مشکلات آنها صادر کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *