رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سفر‌های ورزشی خود را ارزان و راحت با قطار انجام دهید

12:01 - 14 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۵۸۳
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
در راستای حمایت و تأمین امنیت سفر تیم‌های مختلف ورزشی و به منظور دسترسی مطلوب باشگاه‌ها و کاروان‌های ورزشی و ... به بلیت گروهی قطار، شرکت رجا تسهیلاتی را برای این گروه‌ها در نظر گرفت.

سفر‌های ورزشی خود را ارزان و راحت با قطار انجام دهیدبه گزارش گروه اقتصاد ، روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در خصوص تسهیلات «طرح میدان» اعلام کرد: در راستای حمایت و تأمین امنیت سفر تیم‌های مختلف ورزشی و به منظور دسترسی مطلوب باشگاه‌ها و کاروان‌های ورزشی و ... به بلیت گروهی قطار، شرکت رجا تسهیلاتی را برای این گروه‌ها در نظر گرفت.

بر اساس این گزارش، تمامی باشگاه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف برای بهره‌مندی از مزایای این طرح و دریافت بلیت گروهی قطار‌های این شرکت می‌توانند با مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir، درخواست خود را ثبت و نسبت به تهیه بلیت‌های گروهی اقدام کنند.

طرح «میدان» با رویکرد ایمنی بالای سفر برای ورزشکاران، قهرمانان و کاروان‌های ورزشی همچنین تماشاگران باشگاه‌های مختلف در مقابل با سایر روش‌های حمل و نقلی اجرایی شده است.

بر اساس این طرح علاوه بر تخفیف تا سقف ۲۰ درصد متناسب با برنامه سفر، امکان ارائه‌ی خدمات ویژه پذیرایی، رفاهی و خبری در قطار‌های رجـا فراهم می‌شود.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا آمادگی دارد برای همکاری با فدراسیون‌ها، باشگاه‌های ورزشی و ... نسبت به برنامه‌ریزی سفر‌های آنان اقدام کند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح مزبور با شماره تلفن ۸۸۳۴۷۰۲۷-۰۲۱ تماس بگیرند.


برچسب ها: قطار ورزشی سفر رجا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *