عربشاهی: ذهنیت برنده باعث پیروزی پرسپولیس مقابل گل‌گهر شد/ خوشحالم اعتماد به جوانان نتیجه داد

0:49 - 11 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۵۷۶۶
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ بازیکنی نباید از بودن در ترکیب اصلی خیالش راحت باشد و حاشیه امنیت داشته باشد.

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی خوبی بود به خصوص در نیمه دوم، زیرا بازیکنان گل گهر خیلی خوب به بازی عرض می‌دادند و در کنار آن خیلی هوشمندانه جمع و باز می‌شدند و این نشان از این دارد که قلعه نویی خیلی خوب روی تیمش کار کرده و از این بابت به او تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: خوشحالم پرسپولیس امروز یک تیم گردن کلفت را شکست داد و نقطه عطف این دیدار را می‌توان به حضور محمد عمری، سینا اسدبیگی و علی نعمتی از ابتدای بازی دانست و باید این روند تداوم داشته باشد. هیچ بازیکنی نباید از بودن در ترکیب اصلی خیالش راحت باشد و حاشیه امنیت داشته باشد. تمام بازیکنان باید برای قرارگرفتن در تیم با همدیگر رقابت کنند. نباید اینطور‌ باشد که نوع بازی و ترکیب پرسپولیس برای حریفان مشخص باشد و کادرفنی پرسپولیس هم باید بیشتر از قبل به جوانان خودش اعتماد کند.‌

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: اعتماد یحیی به جوانانی مانند محمد عمری و … منجر شد تا آنها به خوبی پاسخ این اعتماد را بدهند و بیشتر از قبل به این خودباوری برسند که می‌توانند مثمرثمرتر باشند. پرسپولیس جزو مدعیان بالای جدول است و این ۳ امتیاز کمک کرد تا در ادامه مسیر شرایط برای ما بهتر دنبال شود. خوشحالم در مصاحبه های قبلی خودم بازیکنانی را که نام برده بودم، مقابل گل‌گهر به میدان رفتند و امیدوارم بها دادن به جوانان همچنان تداوم و در کنار آن روند پیروزی‌های تیم ادامه دار باشد تا هم به قهرمانی نزدیک‌تر شویم و هم هواداران خوشحال شوند.

عربشاهی ادامه داد: معتقدم حتی اگر به پاکدل و عبدی هم اعتماد شود این توانایی را دارند تا به مهره‌های ارزشمند برای پرسپولیس تبدیل شوند. موضوع مهم در پرسپولیس این بود که توانستیم بیشتر پاس بدهیم، بازی را کنترل کنیم و مدیریت خوبی داشته باشیم. همچنین ذهنیت برنده به خصوص در نیمه دوم داشتیم که وقتی تیم ما وارد زمین شد شخصیت خوب پرسپولیس را نشان دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در زمان‌های خوبی به گل‌های اول و دوم رسیدیم. از طرف دیگر ذهنیت خوب و مثبت و ذهنیت قهرمانی به پرسپولیس خیلی کمک کرد تا با اعتماد به نفس با دست پر از زمین خارج شوند. بچه‌ها شخصیت خیلی خوبی از خودشان نشان دادند و در هر صورت این بُرد برایمان خیلی مهم بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *