ذوالمجیدیان: اگر VAR بود، نتیجه دیگری مقابل نساجی رقم می‌خورد/ هواداران نساجی به اخباری توهین کردند

21:22 - 10 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۵۷۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از قضاوت داور بازی تراکتور مقابل نساجی، گفت: اگر VAR بود، نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

خبرگزاری میزان - اکبر ذوالمجیدیان در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، با تاکید بر اینکه تراکتور فوتبال خوبی مقابل نساجی به نمایش گذاشت، اظهار داشت: ما سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های متعدد گلزنی روی دروازه حریف ایجاد کردیم، ولی با بدشانسی توپ‌هایمان گل نشد.

وی با بیان اینکه داور بازی در حد و اندازه‌های این دیدار نبود، توضیح داد: داور تحت تأثیر هواداران نساجی قرار گرفته بود و حتی یکبار هم به نیمکت حریف تذکر نداد. همچنین دو صحنه مشکوک در داخل محوطه جریمه نساجی رخ داد که به نظرم هر دو پنالتی بود.

مدیر تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه داور تمامی صحنه‌های مشکوک را به نفع نساجی سوت می‌زد، خاطرنشان کرد: کمک داور در یکی از صحنه‌ها در موقعیت خطرناک به نفع تراکتور اعلام خطا کرد، ولی داور وسط حتی نظر کمکش را هم قبول نکرد.

وی با بیان اینکه سبک بازی حریف وقت کُشی بود، توضیح داد: معتقدم روی آوردن به روش‌هایی همچون وقت تلف کردن برای کسب نتیجه، زیبنده لیگ حرفه‌ای ایران نبوده و چنین کارهایی منسوخ شده است. داور در نیمه دوم اگر ۱۵ دقیقه وقت تلف شده می‌گرفت، باز هم کم بود! همه دیدند که دو بازیکن حریف حین تعویض با گردن کلفتی در زمین مانده بودند و با خواهش بازیکنان ما، از زمین خارج شدند.

ذوالمجیدیان با بیان اینکه ناظر نباید اجازه برگزاری بازی را می‌داد، تاکید کرد: مگر این بازی بدون هوادار نبود؟ پس چرا هواداران نساجی روی سکوها بودند؟ چرا ۹۰ دقیقه به «محمدرضا اخباری» توهین کردند؟ به آقای ناظر اعلام کردیم که هواداران نساجی در ورزشگاه حضور دارند، ولی اهمیت نداد. باشگاه تراکتور فیلم این اتفاقات را ضبط کرده و بار دیگر از قضاوت تیم داوری و نحوه میزبانی رقیب شکایت خواهیم کرد. امیدواریم اینبار به اعتراض تراکتور رسیدگی شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *