بازیکنان پرسپولیس بعد از شکست گل‌گهر چه گفتند؟

19:20 - 10 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۵۶۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل گل‌گهر سیرجان به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

خبرگزاری میزان – در آخرین و حساس‌ترین دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز از ساعت ۱۶ دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با گل‌های عمری و اسدبیگی با پیروزی 2 بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

بازیکنان پرسپولیس بعد از این پیروزی به اظهار نظر درباره این دیدار پرداختند.

وحید امیری: نشان دادیم پرسپولیس متکی به یک بازیکن نیست

*بازی سنگینی بود بازیکنان ما با تمرکز و تلاش زیادی که در این هفته داشتند توانستیم سه امتیاز مهم را بگیریم. و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.

*جدایی برخی بازیکنان از پرسپولیس مثل لوکادیا؟ اینجا پرسپولیس است، نمی‌توان کسی را با زور در تیم نگه داشت. بازیکن باید با تمام وجود و راضی و خوشحال در پرسپولیس بازی کند. بازیکنانی که در تیم حضور دارند با تمام وجود تلاش می‌کنند تا پرچم باشگاه را بالا نگه دارند.

*بازیکنی که هم از تیم رفته تمایل به جدایی داشته و ما دوست داشتیم که او در تیم بماند اما نمی‌توان به او خرده گرفت که چرا از تیم ما جدا شده و نمی خواهیم بیش از حد خودمان را درگیر این مساله کنیم.

*لوکادیا گفته همبازیانم می‌دانند چرا از پرسپولیس جدا شده‌ام؟ نمی‌دانم چرا از تیم جدا شد و اطلاعی در این مورد ندارم اما به نظرش احترام می‌گذارم و به اوهم خرده نمی‌گیریم. در پرسپولیس همه باید با عشق بازی کنند و با تمرکز بالا اگر ذهن بازیکن کمی هم درگیر باشد نمی‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم او در ادامه زندگی‌اش موفق باشد.

*پرسپولیس نشان داده که متکی به بازیکن نیست. امروز هم این مساله را باردیگر نشان دادیم. هر بازیکنی لباس این تیم را می‌پوشد باید با تمام وجود در اختیار تیم باشد.

*قهرمانی در لیگ برتر؟ هنوز خیلی زود است که از قهرمانی حرف بزنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

*تیم نیاز به تقویت دارد یا نه؟ این مساله در حطیه اختیارات من نیست که در موردش حرف بزنم باید کادرفنی و مدیریتی باشگاه دراین مورد اظهار نظر کنند.

واکنش عمری به اولین گلش برای پرسپولیس

*به تمام هواداران تبریک می‌گویم. خدا را شکر توانستیم این بازی 6 امتیازی را ببریم.

*خدا را شکر توانستم گل بزنم و جواب اعتماد یحیی گل محمدی را بدهم.

*بیشتر بازی کردن در آینده برای پرسپولیس؟ این موضوع دست من نیست. باید عملکرد خود را بهتر کنم تا بتوانم بازی کنم.

فرشاد فرجی: گل گهر در آینده حرف‌‌های زیادی برای گفتن دارد

*بازی سخت و نفس‌گیری بود. گل‌گهر تیم واقعا باکیفیتی است که بازیکنان خیلی خوب و کادرفنی قوی‌ای دارد. در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. بازی شش امتیازی و خیلی سختی در زمین گل‌گهر بود و سه امتیاز خیلی مهم کسب کردیم.

*تغییر کیفیت پرسپولیس در نیمه دوم؟ سنگینی بازی کار را تحت الشعاع قرار داد. هر دو تیم در نیمه اول محتاطانه بازی می‌کردند. شرایط مقداری سخت شده بود اما خدا را شکر در ابتدای نیمه دوم در زمان خوبی به گل رسیدیم و همین باعث شد سه امتیاز را کسب کنیم.

*گل زیبای سینا اسدبیگی؟ من پشت دروازه و در زاویه شوت اسدبیگی بودم. خیلی قشنگ زد و فکر کنم 100 سال دیگر هم نمی‌تواند چنین گلی بزند.

علی نعمتی: پرسپولیس به 3 امتیاز بازی با گل گهر نیاز داشت

*خدا را شکر بردیم زیرا به این 3 امتیاز نیاز داشتیم.

*اهمیت قهرمانی نیم فصل برای قهرمانی پایان فصل؟ قطعا ما همه تلاش خود را می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم در این وضعیت دل هواداران را شاد کنیم.

دانیال اسماعیلی‌فر: خیلی مهم بود گل‌گهر را ببریم و به صدر برگردیم

*میزان مصدومیت؟ فعلاً که یک ذره درد دارم تا فردا، پس‌فردا عکس بگیریم و ببینیم چه شده است.

*تیم‌های قلعه‌نویی همیشه سفت و جاندار هستند و خیلی مهم بود این بازی را ببریم و به صدر برگردیم. خدا را شکر بچه‌ها خیلی تلاش و همت کردند تا بازی را ببریم.

*شانس این تیم برای قهرمانی نیم‌فصل؟ قهرمانی نیم‌فصل مهم نیست و مهم این است تا پایان فصل بالای جدول بمانیم. تیم‌هایی که در تعقیب‌مان هستند، تیم‌های خیلی خوبی هستند. استقلال، سپاهان و حتی تراکتور و گل‌گهر سیرجان تیم‌های خیلی خوبی هستند و امیدوارم همچنان روند خوبی داشته باشیم و به آنچه می‌خواهیم برسیم.

مهدی تیکدری: مقابل پرسپولیس مستحق برد بودیم

*چه بگویم؟ خوب بازی می‌کردیم اما در نیمه اول از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده نکردیم در نیمه دوم نیز روی ضد حمله گل خوردیم و شرایط بازی کاملاً چرخید.

*طبیعی است پس از گل اول پرسپولیس ما بیشتر حمله کردیم. آنها نیز روی ضد حمله برنامه داشتند اما باز هم سینا،اسدبیگی با یک شوت استنثایی گل دوم پرسپولیس را زد تا نتیجه 2 بر صفر شود. این موضوع چیزی از ارزش‌های گل‌گهر را کم نمی‌کند. بچه‌های ما نشان دادند که تیم بزرگی هستیم.

*با یک بازی کمتر تیم چهارم جدول هستیم و با بردن آن مسابقه به جدول بازمی‌گردیم. اکنون نیز برای دیدار پنج‌شنبه مقابل نفت آبادان آماده می‌شویم. امیدوارم در ان مسابقه نتیجه خوبی بگیریم تا به جدول برگردیم.

*فکر نمی‌کنم هوادار معترضی داشته باشیم. همیشه تلاش خودمان را کرده‌ایم. مقابل استقلال هم روی یک اتفاق گل خوردیم. امروز هم مستحق سه امتیاز بودیم اما ان‌شاءالله بدشناسی دست از سر گل‌گهر برمی‌دارد و می‌توانیم مقابل این دو تیم نتایج لازم را به دست آوریم.

*بازی در دور برگشت مقابل پرسپولیس و استقلال در تهران؟ فرقی نمی‌کند کجا بازی کنیم. تماشاگر که نداریم و زمین‌ها هم خوب هستند. به همین دلیل بازی در تهران با سیرجان تفاوتی ندارد.

مرتضی تبریزی: نتیجه عادلانه مساوی بود نه شکست 2 بر صفر گل‌گهر

*در صحنه پنالتی گل‌گهر پای من بد جوری آسیب دید به همین دلیل کفش نپوشیدم زیرا اذیت می‌شوم.

*پنالتی گل‌گهر؟ پنالتی از این واضح‌تر نداریم آشیل پای من سر آن صحنه ترکید.

*بازی خوبی بود اما نباید این نتیجه رقم می‌خورد. قطعاً تیم ما شایسته‌تر بود و دست کم نتیجه عادلانه مساوی بود نه اینکه دو بر صفر ببازیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *