مطهری: بازی با پرسپولیس؟ اجازه بدهید از بُرد تراکتور لذت ببرم/ با برنامه‌ریزی به تراکتور ضربه زدیم

17:50 - 10 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۵۶۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: طبق برنامه ریزی خدا را شکر توانستیم به تراکتور ضربه بزنیم.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری پس از برتری 2 بر صفر تیم فوتبال نساجی مقابل تراکتور در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:‌

*یک بازی فوق‌العاده تاکتیکی بود. تراکتور تیم قابل احترامی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند. بردن این تیم سخت است، اما طبق برنامه ریزی توانستیم به تراکتور ضربه بزنیم. مدل تاکتیکی حریف و اینکه باید چه کار کنیم می‌دانستیم. در نیمه دوم با تغییر تاکتیک تراکتور، در تیم خودمان تغییراتی ایجاد کردیم. فوتبال خیلی خوب و به موقعی در انتقال‌ها داشتیم. همیشه گفته‌ام شگرد تیم من استفاده از نیم فضاهاست. گل اول خود را از این طریق زدیم. همانند فیلمی بود که شب گذشته به بچه‌ها نشان داده بودم.

*به تک تک بچه‌هایم افتخار می‌کنم. در نشست قبل از بازی هم گفتم به آن‌ها که جنگجو هستند می بالم. واقعا یک بازی سراسر تاکتیکی بود. از بچه‌‌ها تشکر کرده و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم که متاسفانه در ورزشگاه حضور نداشتند.

*عقب بازی کردن نساجی در دقایقی از نیمه اول و مشورت گرفتن با برخی اعضای کادرفنی تیمش و مسعود شجاعی؟ من در کل آدم مشورت پذیری هستم و این را یاد گرفته‌ام. اعتقاد دارم که چهار چشم بهتر از دو چشم است. همیشه از نظرات همکاران خوبم که فوتبالیست‌های بزرگی بوده‌اند، استفاده می‌کنم زیرا تک محور نیستم. مسعود شجاعی هم بزرگ تیم ماست و هر نظری دارد، همیشه به من انتقال می دهد و از آن استفاده می‌کنم.

*قبول دارم در 20 دقیقه اول عقب بازی کردیم. تراکتور تیم سازماندهی شده‌ای است که مربی بزرگ اسپانیایی دارد. این فرم بازی دستور تاکتیکی ما نبود اما فشار تراکتور سبب شد نساجی عقب بنشیند. چیزی هم این باخت از ارزش‌های تیم خوب تراکتور کم نمی‌کند.

*همیشه دوست داشته‌‌ام نساجی فوتبال قابل احترام و نتایج آبرومندانه‌ای کسب کند. بچه‌های من فوق‌العاده کار کردند و این چیزی جز ذهن نیست. همیشه به بچه‌ها گفته‌ ام دوست دارم ذهن برنده‌خواه داشته باشید. این موضوع زمانبر است. اینگونه نیست که تزریق کنید و ناگهان تیم‌تان اوج بگیرد. بازیکنانم خود را با شرایطی که ایجاد کرده‌ام هماهنگ و به روز رسانی می‌کنند.

*می دانیم از بازی چه می‌‌خواهیم. یک تا دو بازی هم پیش آمد مثل دیدار با نفت آبادان که روز خوب ما نبود اما امتیاز ما می توانست بیشتر از این باشد. کسب 20 امتیاز باعث افتخار است اما سعی می‌کنیم به جلو نگاه کنیم. به این فکر نمی کنیم که بهترین نتایج چند سال اخیر را در تیم فصل گرفته‌ایم.

*کار ما در پایان فصل نمود پیدا می‌کند و باید آن‌جا امتیازهای خوبی جمع کنیم اما طبیعی است که بهترین نتایج نساجی را در نیم فصل گرفته‌ایم. من به تیمم و بازیکنانم افتخار می‌کنم.

*داور قضاوت ایده‌آلی داشت و خیلی خوب سوت زد اما متاسفانه کمک‌هایش در 3-2 صحنه اشتباهات فاحشی داشتند که سبب شد به سمت کمک داور بروم. با این اتفاق نظر او عوض شد. چیزی را که دیده بودم گفتم و تعجب کردم چرا کمک ندید. به کمک داور‌ها خسته نباشید می گویم اما راکی فوق‌العاده سوت زد.

*روز گذشته هم گفتم شیری به عنوان کاپیتان نقش خود را خوب در نساجی ایفا می‌کند. 300 بازی را به او تبریک می‌گویم و مثال زدم که مرا یاد سیدجلال حسینی در پرسپولیس می‌اندازد. همه بچه‌ها اینگونه هستند. علیرضا حقیقی امشب 3-2 توپ خوب درآورد. او در صحنه‌های حساس بازی خیلی به تیم کمک می‌کند. اکبر صادقی خیلی حرفه‌ای است. مهرداد عبدی، کریم اسلامی، صابر حردانی و … خیلی پرانرژی هستند. علی ابراهیمی هم خوب اضافه شد.

*ببخشید که اسم آوردم اما به کل تیم افتخار می‌کنم. به احمد موسوی نگاه کنید که وقتی او را به نساجی اضافه کردم، خیلی‌ها انتقاد کردند. در بازی با هوادار و تراکتور عملکردش را ببینید که یک بازیکن کلاسیک، باتجربه و خوب است. همه نفرات به تیم کمک می‌کنند. نفرات مصدوم مثل سعید بیگی هم آرام آرام به تیم می‌رسند. به اعضای تیم، بازیکنان و ارکان باشگاه افتخار می‌کنم. به معنای واقعی یک تیم هستیم.

*بازی بعدی نساجی با پرسپولیس؟ اگر اجازه بدهید الان از برد تراکتور لذت ببرم. درباره آن بازی نمی‌خواهم صحبت کنم اما می‌دانید پرسپولیس برای من قابل احترام است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *