صعود 5 پله‌ای نساجی با شکست تراکتور/ تبریزی‌ها از کورس مدعیان بازماندند + فیلم

17:02 - 10 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۵۵۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم نساجی مازندران در دیداری حساس از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از سد تیم تراکتور گذشت.

خبرگزاری میزان – هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۴ امروز(شنبه) با برگزاری ۲ دیدار همزمان در شهرهای کرمان و تهران پیگیری شد که در یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها تیم نساجی مازندران در حالی که در استادیوم شهید وطنی میزبان تیم مدعی تراکتور بود در پایان موفق شد با ۲ گلی که در نیمه اول زده شد، از سد شاگردان پاکو خمز بگذرد.

در نیم ساعت نخست توپی از خط دروازه‌ها رد نشد، اما در دقیقه ۳۲ رضا جعفری روی پاس ایوب کلانتری گل نخست نساجی را زد، اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۳۵ علیرضا ابراهیمی باز هم روی پاس کلانتری گلزنی کرد تا این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود شاگردان حمید مطهری پایان یابد.

با این نتیجه نساجی با 20 امتیاز صعودی 5 پله‌ای در جدول داشت و تا رده پنجم بالا آمد و در سوی مقابل تراکتور با قبول پنجمین باختش 19 امتیازی باقی ماند و از رده هفتم تکان نخورد.

*نساجی مازندران ۲ – تراکتور صفر

گل‌ها: رضا جعفری(۳۲) و علیرضا ابراهیمی(۳۵) برای نساجی

کارت زرد: مهرداد عبدی(58) و کریم اسلامی(86) از نساجی/ مهدی کیانی(65) و محمد عباس زاده(71) از تراکتور

*ترکیب تیم نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، علی شجاعی، سیداحمد موسوی، اکبر صادقی، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری(86 - محمد شریفی)، صابر حردانی، رضا جعفری(80 - حسین زامهران)، کریم اسلامی(86 - عرفان گل محمدی)

*ترکیب تیم تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور(46 - بهزاد سلامی)، مهدی کیانی(73 - شاهین ثاقبی)، صفا هادی، گوستاوو، محمد قنبری(83 - پوریا آریاکیا)، محمدرضا عباسی(56 - مهدی هاشم نژاد) و محمد عباس‌زاده

*گل اول نساجی به تراکتور توسط رضا جعفری(32):

*گل دوم نساجی به تراکتور توسط علیرضا ابراهیمی(35):

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *