پاکدامن: کسب سهمیه المپیک بزرگ‌ترین هدف سابر ایران است/ عملکرد پورسلمان فراتر از یک سرپرست بوده

7:45 - 11 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۵۴۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سابریست تیم ملی شمشیربازی گفت: مسابقات انتخابی المپیک پاریس در ۱۰ دور و در کشورهای مختلف برگزار خواهد شد.

علی پاکدامن در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد پرنوسان سابریست‌های ایرانی در مسابقات اخیر، اظهار داشت: در ورزش حرفه‌ای و رقابت‌ در سطح نخست جهان چنین فراز و فرودهایی برای یک ورزشکار کاملا طبیعی است، چرا که در طول یک سال اهداف بر اساس اولویت‌ها طبقه‌بندی می‌شوند. البته باید تاکید کنم که در مسابقات اخیر در فرانسه با سرماخوردگی دست و پنجه نرم می‌کردم و خودم هم قبول دارم که به دلیل بیماری نمایش خوبی نداشتم.

وی افزود: هدف‌گذاری اصلی تیم سابر برای مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان، رقابت‌های انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی است و طبق برنامه‌ای که داریم با آغاز این مسابقات مهم از اردیبهشت ماه در اوج آمادگی قرار خواهیم گرفت. مسابقات انتخابی المپیک پاریس در ۱۰ دور و در کشورهای مختلف برگزار خواهد شد و امیدواریم بتوانیم صعودمان در بخش تیمی را دوباره تکرار کنیم‌.

کاپیتان تیم ملی سابر در واکنش به عدم همراهی سرمربی در سفر به تونس، گفت: واقعا هیچ اختلافی بین سابریست‌ها با کادرفنی نبوده و سو تفاهماتی پیش آمده بود که حل و فصل شد. قربانی علاوه بر سرمربیگری تیم ملی سابر، شاغل و معلم است. باتوجه به مسابقات مهمی که پیش رو داریم و تا جایی که مطلعم، قربانی مرخصی‌های خودش را برای آن رویدادها نگه داشته است. اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد، اما واقعا همه دوستان در فدراسیون و چه کادرفنی و ملی‌پوشان برای موفقیت همدل شده‌اند.

پاکدامن در پایان در مورد اداره فدراسیون شمشیربازی با سرپرستی، گفت: تا جایی که اطلاع دارم انتخابات چند فدراسیون دیگر باید قبل از فدراسیون شمشیربازی برگزار شود. هرچند پورسلمان در این مدت کوتاه فراتر از یک سرپرست بوده، اما انشالله هر چه زودتر زمان برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *