فروش ویژه‌ی بسته‌ی سرباز تا ۱۳ دی ماه تمدید شد

12:01 - 10 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۴۹۲۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
انتشارات انقلاب اسلامی بسته‌ی محصولات فرهنگی «سرباز» را تا سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی با تخفیف ۲۰ درصدی ارائه می‌کند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی انتشارات انقلاب اسلامی؛ اولین محصول این بسته، کتاب «یاران سلیمانی» است که بیانات رهبر معظّم انقلاب در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم را در بر می‌گیرد که برخی از این بیانات برای نخستین بار منتشر شده است.این بسته شامل دوعنوان کتاب، ۲۲ قطعه تصویر و یک قطعه پوستر است.

کتاب مصوّر «قاف»، دیگر محصول بسته‌‌ی سرباز، شامل خاطرات حاج قاسم سلیمانی از جنگ ۳۳ روزه‌‌ی لبنان است که در قالب داستان تصویری منتشر شده است.

۲۱ قطعه از عکسهای شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در مورد شهید سلیمانی به چاپ رسیده است که ۴ قطعه از این تصاویر برای نخستین بار منتشر شده است. همچنین عکس ویژه‌ای که به دیدار خانواده‌‌ی حاج قاسم سلیمانی با رهبر معظّم انقلاب در سال ۱۳۹۳ اختصاص دارد، همراه با متن سخنرانی معظّم‌‌له در این جلسه، برای نخستین بار منتشر شده است و پوستر «یا حسین فرماندهی از آن توست» آخرین محصول این بسته است.

بسته «سرباز» با طراحی منحصربه‌فرد از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مد‌ّظلّه‌العالی) منتشر شده است و علاقمندان می‌توانند این بسته را تا ۱۳ دی ماه با ۲۰ درصد تخفیف از سایت انتشارات انقلاب اسلامی به نشانی https://shop.khameneibook.ir/بسته-سرباز تهیه نمایند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *