حذف قرعه‌کشی خودرو تا پایان سال/ خودرو را از بورس کالا تهیه کنید

10:54 - 10 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۴۷۵۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به اینکه قرعه‌کشی تا پایان سال از دستور خارج می‌شود، گفت: اشخاصی که قصد خرید خودرو دارند از طریق بورس کالا اقدام کنند

خبرگزاری میزان _ امید قالیباف در رابطه افزایش قیمت خودرو در بازار گفت: نرخ خودرو در بازار آزاد قیمت‌سازی است. قیمت خودرو چیزی است که در بورس عرضه می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت با اشاره به عرضه خودرو در بورس کالا، اعلام کرد: اشخاصی که قصد خرید خودرو دارند از طریق بورس کالا اقدام کنند. همچنین باید اعلام کرد که عرضه این کالا در بورس به دلیل مدیریت بهتر قیمت، افزایش خواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرد: وزارت صمت قیمت بازار آزاد را به هیچ‌وجه قبول ندارد. یک استثنایی در تفاوت قیمتیِ عرضه و فروش خودرو در بورس کالا به دلیل تقاضای زیاد و عرضه کم اتفاق افتاد که آن معامله را باطل کردیم.

قرعه‌کشی خودرو تا پایان سال از دستور خارج می‌شود

قالیباف با اشاره به خارج شدن محصولات سایپا از قرعه‌کشی، اعلام کرد: چند مدل از خودروهای ایران‌خودرو که قیمت آن با بازار اختلاف زیادی دارد نیز به‌تدریج تا پایان سال از قرعه‌کشی خارج می‌شوند.

سخنگوی وزارت صمت همچنین اظهار کرد: تا سه ماه آینده پیش‌بینی تولید 700 هزار دستگاه و در کنار آن واردات 200 هزار دستگاه خوردو خواهیم داشت.

وی همچنین افزود: واردات خودروهای اقتصادی با دامنه قیمت کمتر از ١٠ هزار یورو انجام و در بورس عرضه می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *