رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رستمی: با اقدام عجیب کلمبیایی‌ها در حرکت آخر نفس کم آوردم/ اختلافم با انوشیروانی مربوط به گذشته بود

8:45 - 10 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۴۲۷۰
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: در گذشته با انوشیروانی مشکل داشتم و تنها دلیلشم هم در این بود او تحت فشار یکسری افراد صحبت‌هایی را مطرح می‌کرد.

کیانوش رستمی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکردش در مسابقات جهانی وزنه‌برداری در کلمبیا، اظهار داشت: برای مسابقات جهانی تمرین زیادی نکرده بودم و تنها هدفم از شرکت در این رقابت‌ها این بود که با یک نتیجه و رکورد خوب بتوانم سهمیه المپیک را کسب کنم. عملکردم در یکضرب خوب بود، اما در دوضرب به راحتی مدال طلا را از دست دادم.

وی افزود: متاسفانه کمبود زمان برای حرکت پایانی‌ام در حرکت دوضرب منجر شد تا مقداری بدنم اُفت کند و دچار ضعف شود. رقبا هم خوب بودند و برای کسب بهترین نتیجه به کلمبیا آمده بودند.

دارنده مدال طلای المپیک ریو تصریح کرد: در حرکت آخر از نظر زمانی کم‌ آوردم و دلیلش این بود که وزنه‌بردار کلمبیایی پیش از من‌ باید وزنه می‌زد، اما جدول با اقدامی عجیب از سوی مسئولان برگزاری مسابقات به هم ریخت و دوباره بدبیاری و بدشانسی نصیب من شد. واقعاً از لحاظ نفس کم آوردم و گرنه در صورتی که زمان بیشتری داشتم خیلی راحت می‌توانستم وزنه‌ پایانی را مهار کنم.

رستمی درباره اینکه نتایج تیم وزنه‌برداری ایران را چطور دیده است، تصریح کرد: با توجه به اتفاقاتی که در این چند سال اخیر رخ داده بود کسب همین مدال‌ها هم در کلمبیا جای شکر دارد و نشان می‌دهد توجه به این رشته باعث رقم خوردن اتفاقات بهتری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت‌ مسئولان فدراسیون با عشق و علاقه برای این رشته تلاش کرده‌اند، عنوان کرد: واقعاً تمام تلاش مسئولان در این بوده تا برنامه‌ها را به خوبی پیش ببرند. شاید در گذشته با انوشیروانی مشکل داشتم و تنها دلیلشم هم در این بود او تحت فشار یکسری افراد صحبت‌هایی را مطرح می‌کرد، اما اکنون نسبت به گذشته تفاوت زیادی کرده و با عشق علاقه برای اعتلای این رشته تلاش می‌کند. برای او آرزوی موفقیت دارم تا بتواند در ادامه مسیر موفق باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *