حاتمی: سفرهای مداوم روی عملکرد‌مان تأثیر منفی گذاشته/ قرارداد بازیکن لیتوانیایی ۶ ماهه است

8:45 - 11 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۴۲۵۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: باید منجسم‌تر از بازی با الکرامه مقابل حریف عراقی بازی کنیم تا نتیجه‌ای در شأن بسکتبال ایران و باشگاه شهرداری کسب کنیم.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم شهرداری گرگان مقابل الکرامه سوریه در دور دوم مسابقات بسکتبال غرب آسیا، اظهار داشت: با توجه به اینکه به دلیل شکست در بازی نخست مقابل رقیب لبنانی فشار روانی زیادی روی بازیکنان بود، بازی بدی مقابل رقیب سوری انجام ندادیم، هرچند معتقدم خیلی بهتر از این‌ها می‌توانیم باشیم.

وی ادامه داد: لیاقت بیشتری داریم‌ و باید نتایجی بهتر از آنچه تاکنون رقم خورده، بگیریم. در بازی سوم نبردی سخت با تیم آماده و هماهنگ نفت عراق داریم زیرا آن‌ها تیمی منسجم و تاکتیکی هستند و جایی برای اشتباه نیست‌. باید منجسم‌تر از بازی با الکرامه مقابل حریف عراقی بازی کنیم تا نتیجه‌ای در شأن بسکتبال ایران و باشگاه شهرداری گرگان کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تاکید بر تاثیر سختی‌های سفر‌های متوالی بر عملکرد تیمش، گفت: بُعد مسافت و سفرهای هوایی واقعاً شرایط را برای‌مان سخت کرده است. باید مدام در سفر باشیم، اما نمی‌شود کاری هم کرد و باید با این شرایط کنار آمد. تمام بازی‌ها سخت هستند و هیچ حریفی آسان نیست. زمان کمی برای تمرین، ریکاوری و سایر مسائل تاکتیکی داریم و باید از این زمان کم به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی درخصوص عملکرد بازیکن لیتوانیایی شهرداری گرگان تصریح کرد: بازیکن لیتوانیایی در این مدت خیلی خوب کار کرده است و باید یادآور شوم به میزان پولی که در اختیارمان بود، جذب کردیم. قرارداد وی ۶ ماهه است و بیشتر از این نمی‌توانیم این بازیکن لیتوانیایی را در در اختیار داشته باشیم، پس یکسری افراد نیایند و بگویند که او بازیکن بدی است.

حاتمی در پایان خاطرنشان کرد: تاثیر فشردگی بازی‌های لیگ ایران و مسابقات غرب آسیا فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌کند، چرا که باید در کم‌تر از ۳ روز یک بازی سنگین انجام دهیم. تیم‌ها نیازمند ریکاوری بسیار خوب هستند تا عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارند که امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب برای تیم‌مان در ادامه رقابت‌ها مشکلی برای تیم ما ایجاد نشود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *