رئیس کل دادگستری هرمزگان از مرکز حرفه‌آموزی و کارآفرینی جامعه معلولان بازدید کرد

14:10 - 09 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۳۶۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از مرکز حرفه آموزی و کارآفرینی جامعه معلولان استان با هدف تکریم از خدمات تشکل‌های مردم نهاد فعال در حوزه معلولان و رسیدگی به مسائل و مشکلات این قشر از جامعه، بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری هرمزگان با هدف تکریم از خدمات تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه معلولان و رسیدگی به مسائل و مشکلات این قشر از جامعه، همراه با مسئولان قضایی استان از مرکز حرفه‌آموزی و کارآفرینی معلولان (یارا) استان، بازدید کرد.

مجتبی قهرمانی در این بازدید، ضمن بررسی روند ارائه خدمات و فعالیت‌ها در مرکز حرفه آموزی و کارآفرینی جامعه معلولان استان، از تلاش ها و زحمات شبانه‌روزی مسئولان و کارکنان این مجموعه تشکر و قدردانی کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه بر لزوم استفاده از همه ظرفیت های موجود در سطح استان به نفع افراد دارای معلولیت مشغول به کار و حرفه آموزی در این مجموعه تأکید کرد.

وی در نشست مشترک با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جامعه معلولان استان، نیز اظهارکرد: مصمم هستیم در جهت خدمت رسانی و مساعدت به جامعه هدف تحت حمایت سازمان بهزیستی گام‌های مهم و تأثیر گذاری را برداریم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین بر لزوم تداوم بازدیدهای مسئولان استان از این مرکز به منظور رفع موانع اشتغال و مساعدت به فعالیت‌های معلولان تأکید کرد.

در این دیدار، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره جامعه معلولان استان هرمزگان نیز با طرح نقطه نظرات خود، مطالبات و دغدغه های خویش را با رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان مطرح کردند.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان: فروش اموال تملیکی در استان ۵۱۲ درصد رشد داشته است

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *