داورزنی: تا پایان دوره 4 ساله در فدراسیون والیبال خواهم بود/ باید 2 تیم ملی خوب داشته باشیم

13:38 - 09 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۳۶۷۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رییس فدراسیون والیبال گفت: با توجه به شرایط سنی رئیس فعلی کنفدراسیون والیبال آسیا، شانس خوبی برای حضور موفق در انتخابات این پست داریم.

خبرگزاری میزان - محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در مورد حواشی بازنشستگی و همچنین ثبت نام در انتخابات AVC صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*با توجه به مذاکراتی که انجام دادیم بنا بر این شد تا پایان دوره 4 ساله خودم در فدراسیون والیبال باقی بمانم و  کارهای والیبال را پیش ببرم و شکر خدا در خصوص این موضوع مشکلی هم وجود نخواهد داشت.

*در نیمه دوم سال معمولا رقابت های ملی را نداریم و تنها لیگ والیبال داخلی را دنبال می کنیم، اما با توجه به کارهای فدراسیون جهانی و تشکیل تیم‌های ملی زیر 15 سال باعث شد تا فعالیت کشورها در سطح ملی ادامه دار باشد و از آن جا که کشورمان در والیبال یکی از کشورهای پیشرو در والیبال است برنامه ریزی کردیم تا در بخش پسران و دختران حضور پر رنگی را داشته باشیم. در واقع فدراسیون جهانی پایه سازی والیبال را یک رده سنی هم پایین آورد تا در آینده شاهد یک سیر بهتری در تیم های ملی باشیم.

*تیم ملی در سال 2023، مسابقات فشرده و زیادی را پیش رو دارد و تنها در لیگ ملت‌ها باید در سه قاره (ژاپن، هلند و آمریکا) به میدان برود. مسابقات بزرگسالان آسیا نیز در تهران برگزار خواهد شد و بازی‌های آسیایی و از همه مهمتر، مسابقات انتخابی المپیک هم پیش روی ما هستند.

*ملی‌پوشان داخلی تا پایان اسفند در لیگ درگیر هستند و نخستین اردوی تیم ملی، فروردین ماه با حضور آنها آغاز خواهد شد. اواخر فروردین هم، لژیونرها به تیم اضافه می‌شوند. با توجه به فصل فشرده و تعداد بالای مسابقات، باید دو تیم ملی خوب در اختیار داشته باشیم. قصد تقویت کادر فنی تیم ملی را داریم و اگر نیازی به این موضوع حس شود، قطعاً این کار را انجام خواهیم داد.

*انتخابات فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا، در جریان بازی‌های المپیک انجام می‌شود، ولی کاندیداها، اواخر سال 2023 ثبت خواهند کرد. با توجه به شرایط سنی رئیس فعلی کنفدراسیون والیبال آسیا، شانس خوبی برای حضور موفق در انتخابات این پست داریم. البته موفقیت در انتخابات، بستگی زیادی به مسائل پشت پرده و لابی‌ها دارد و ما تلاش می‌کنیم شانس خود را برای موفقیت در انتخابات ریاست AVC بالا ببریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *