پویش نذر هشتم موجب آزادی 88 زندانی جرایم مالی خراسان رضوی شد

12:08 - 09 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۳۵۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
۸۸ زندانی جرایم مالی نیازمند در قالب بیست و ششمین مرحله «پویش نذر هشتم» در آستانه حماسه نهم دی و سالگرد شهادت سردارسلیمانی از زندان‌های استان خراسان رضوی آزاد شدند.

خبرگزاری میزان – جانفدا با اعلام خبر آزادی 88 زندانی بدهکار مالی نیازمند در قالب بیست و ششمین مرحله «پویش نذر هشتم» در آستانه حماسه نهم دی و سالگرد شهادت سردارسلیمانی، اظهارکرد: در قالب طرح نذرهشتم ، در روز هشتم هر ماه حداقل 8 زندانی نیازمند با کمک خیران نمازگزار مساجد استان خراسان رضوی به نیت امام هشتم «امام رضا(ع)» از زندان های استان آزاد می شوند.

وی افزود: در این مرحله شهرستان سبزوار میزبان و مجری اصلی این طرح بود که با مشارکت خیران و مراجع قضایی این شهرستان ۲۰ زندانی نیازمند آزاد شدند.

 مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی، با بیان اینکه در این مرحله با تدبیر رئیس کل دادگستری استان و با توجه به اینکه در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی قرار داریم، «پویش نذر هشتم» به صورت فراگیر و استانی برگزار شد، اضافه کرد: در نتیجه مجموعا ۸۸ زندانی از زندان‌های استان آزاد شدند.

جانفدا همچنین، تصریح کرد: دربیست و ششمین مرحله «پویش نذرهشتم» ۳۸ نفر با رافت اسلامی و بهره گیری از ارفاقات قضایی و ۵۰ نفر نیز با پرداخت بدهی ۹ میلیارد ریالی توسط خیران نمازگزار و ستاد دیه استان از زندان ها آزاد شده و همزمان با سالروز حماسه ملی مردمی ۹ دی به آغوش خانواده خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید:

معاون دادستان خراسان رضوی: تسریع در تکمیل زیرساخت های جاده‌ای شهرستان خواف ضرورت دارد

انتهای پیام/


برچسب ها: آزادی زندانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *