تارتار: صنعت‌نفت بعد از تعطیلات تیم متفاوتی شده/ سعی کردیم اهمیت این دیدار را به بازیکنان بفهمانیم

18:41 - 08 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۲۹۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: صنعت نفت بعد از تعطیلات تیم متفاوتی شده و در بازی با نساجی در زمین این تیم پیروز شد و در بازی با استقلال هم بازی پایاپایی انجام داد.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار در کنفرانس خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن اصفهان با صنعت‌نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که آن را در زیر می‌خوانید:

*صنعت نفت بعد از تعطیلات تیم متفاوتی شده و در بازی با نساجی در زمین این تیم پیروز شد و در بازی با استقلال هم بازی پایاپایی انجام داد. کار سختی را پیش رو داریم چون آن‌ها خطر سقوط را احساس می‌کنند. در طول هفته سعی کردیم بازیکنان را توجیه کنیم و اهمیت این بازی را به آن‌ها بفهمانیم. روی نقاط ضعف و قوتشان کار کردیم و اگر کم اشتباه باشیم، ۳ امتیاز بازی را می‌گیریم و به جایگاه بهتری می‌رسیم.

*در تمام دنیا مصدومیت پیش می‌آید. موضوع این است که اگر بازیکنان در تمرینات آسیب ببینند، مشکل ممکن است نوع تمرینات باشد اما سعید باقرپسند را در بازی با تراکتور و مسعود ابراهیم زاده را در بازی با ملوان و در زمین ناهموارش از دست دادیم. همچنین سجاد آشوری را در بازی با نفت مسجدسلیمان از دست دادیم و این اتفاقات فوتبال است و کاری نمی‌شود کرد. بازیکنان باید در بخش‌ تغذیه و استراحت‌شان بیشتر مراقب باشند اما مصدومیت در همه جای دنیا وجود دارد. تعطیلی لیگ و بازی‌های پرفشار هم تاثیرگذار هستند.

*از الان زود است که بخواهیم درباره فصل نقل و انتقالات صحبت کنیم. 2 بازی دیگر داریم و باید با یک جایگاه خوب به فصل نقل و انتقالات برسیم. شاید در حد ۳، ۴ بازیکن جابجایی داشته باشیم اما چندان تغییر نداریم.

*نادر محمدی برای بازی فردا محروم است و سه مصدوم هم از گذشته داریم اما بقیه بازیکنان آماده هستند. ما در این برهه از زمان فقط منتظر بازگشت هوادارانمان به ورزشگاه هستیم و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *