اشکش: ضعف‌هایمان را برطرف کنیم تیم خطرناکی برای حریفان‌ می‌شویم

17:55 - 09 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۲۹۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ضعف‌هایی داریم که باید آنها را برطرف کنیم و قطعاً اگر ضعف‌های خودمان را برطرف کنیم می‌توانیم تیم خطرناکی برای حریفان‌مان باشیم.

خبرگزاری میزان -ابراهیم اشکش در نشست خبری پس از دیدار نفت مسجد سلیمان با آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که آن را در زیر می‌خوانید:

*را آغاز کنم از همه پیشکسوتان فوتبال استان تشکر می‌کنم که از من حمایت کردند و این حمایت‌ها باعث می‌شود که ما بتوانیم عملکرد بهتری را در بازی‌ها داشته باشیم.

*در ادامه بازی با تغییراتی که در زمین انجام دادیم توانستیم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم اما فوتبال است و قابل پیش‌بینی نیست. ما هم امروز بدشانسی آوردیم که گل خوردیم تا نتیجه بازی را واگذار کنیم.

*امروز پنالتی به دست آمده خودمان را از دست دادیم تا نتیجه بازی طور دیگری رقم بخورد. من از بازیکنانم راضی هستم آنها با شرف و با غیرت در زمین بازی کردند و بازی زیبایی را ارائه دادند.

*راهی که برای تیم نفت مسجدسلیمان در نظر گرفتیم راه بسیار خوبی است و در ادامه عملکرد تیم‌مان بهتر خواهد شد. مشکلاتی هم داریم که سعی می‌کنیم در پس از پایان نیم‌فصل‌ آنها را برطرف کنیم و با شروع نیم فصل دوم شکل دیگری را داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم در ادامه دل مردم مسجدسلیمان را شاد کنیم. تمام تلاش ما این است که بتوانیم نتیجه خوبی را بگیریم و شرایط خوبی را هم در جدول داشته باشیم.

*شک نکنید که روند تیم بهتر خواهد شد همانطور که امروز دیدید ما با چند تعویض توانستیم ورق را به سود خودمان برگردانیم. من این اطمینان را به هواداران نفت مسجدسلیمان می‌دهم که این تیم تازه اول کار است می‌تواند در ادامه نتایج بهتری را رقم بزند.

*زمانی که هدایت نفت به من پیشنهاد شد می‌دانستم این تیم با چه مشکلاتی مواجه است و من با اشراف این موضوع این مسئولیت را قبول کردم. من با تمام وجود این تصمیم را گرفته‌ام و مطمئنم در ادامه سختی‌هایی را که کشیده‌ایم به نتیجه خواهد رسید. بازی نفت مسجدسلیمان نسبت به گذشته بهتر شده است و تمام تلاش ما این است که در ادامه روند تیم را بهتر کنیم و مقابل حریفان خود بهترین بازی را ارائه دهیم.

*ما ضعف‌هایی داریم که باید آنها را برطرف کنیم و قطعاً اگر ضعف‌های خودمان را برطرف کنیم می‌توانیم تیم خطرناکی برای حریفان‌مان باشیم. ما امروز سر یک اشتباه و یک غفلت گل خوردیم که باز هم می‌گویم فدای سر بازیکنانم چرا که آنها امروز بهترین بازی خود را انجام دادند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *