رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عطایی: دور رفت لیگ والیبال قابل قبول بود/ فشردگی دور برگشت کار را سخت خواهد کرد

12:05 - 08 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۲۸۹۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: دور رفت مسابقات لیگ برتر مردان کیفیت قابل قبولی داشت و نتایج جدول گواه رقابت تنگاتنگ تیم‌هاست.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت لیگ برتر مردان روز یکشنبه چهارم دی‌ماه پس از برگزاری 91 مسابقه به پایان رسید و دور برگشت این رقابت‌ها از 11 دی‌ماه آغاز می‌شود.

بهروز عطایی در خصوص چگونگی دور رفت مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: قطعا مسابقات لیگ امسال به لحاظ کیفیت شرایط قابل قبولی نسبت به سال گذشته داشت. بازیکنانی چون محمد موسوی، اصغر مجرد، جواد کریمی و میثم صالحی که سال گذشته به دلیل مصدومیت یا حضور در تیم‌های خارجی در لیگ حضور نداشتند، امسال در مسابقات حضور دارند و این موضوع در کیفیت لیگ ما اثر گذاشته است.

وی افزود: نتایج جدول گواه رقابت تنگاتنگ تیم‌هاست و تعداد تیم‌های خوب در لیگ امسال زیاد شده است به همین دلیل تیم‌ها برای حضور در مرحله پلی‌آف رقابت سختی خواهند داشت.

سرمربی تیم لبنیات هراز آمل ادامه داد: در مجموع مسابقات دور رفت به شیوه خوبی برگزار شد و زمان مناسبی برای برگزاری هر مسابقه لحاظ شده بود. تیم‌ها می‌توانستند خیلی خوب ریکاوری کرده و برای مسابقه بعد آماده شوند.

وی درباره دور برگشت مسابقات عنوان کرد: در مرحله برگشت فشردگی مسابقات به شدت کار را سخت خواهد کرد و قطعا خطر مصدومیت بازیکنان والیبال را تهدید می‌کند. باید برای این کار تدابیر دقیق‌تری می‌اندیشیدیم. این موضوع بسیار با اهمیت است و شاید صدماتی حتی جبران‌ناپذیر به والیبال بزند. امیدوارم در دور برگشت، کیفیت مسابقات مانند دور رفت بالا باشد و تیم‌ها عملکرد خیلی خوبی از خود به نمایش بگذارند تا بتوانیم از بطن لیگ بازیکنان باکیفیتی را برای تیم ملی به دست آوریم و در مسابقات پیش رو و بین‌المللی سبب موفقیت والیبال کشورمان شوند.

تیم لبنیات هراز آمل با دوازده برد و 34 امتیاز در پایان دور رفت لیگ برتر مردان در جایگاه نخست قرار گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *