بازی با برزیل برای ما خیلی مهم است/ اشتباهی که در مورد اسپانیا کردیم نباید تکرار شود

11:05 - 13 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۲۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی تدارکاتی با برزیل بسیار مهم است و باید از این دست‌ بازی‌ها بیشتر انجام شود.

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد اولین اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان پیش از بازی‌های دوستانه با برزیل اظهار داشت: در اردوی اول سعی کردیم بچه‌هایی که در تورنمنت  تبریز با ما بودند و بقیه بچه‌ها را دعوت کنیم. تا بازی با برزیل ۴ اردو داریم که یک اردو منتهی به بازی است. برای بازی از تمام نیروها و بازیکنان لژیونرمان استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: بازی با برزیل بسیار مهم است و باید از این دست‌ بازی‌ها بیشتر انجام شود. بازی با برزیل هم از بُعد فنی و هم از بُعد تبلیغاتی برای ما مهم است. ما چند سال پیش اشتباهی انجام دادیم که دیگر نباید تکرار شود. در حالی که با اسپانیا قرار بود بازی کنیم این مسابقه را لغو کردیم تا اسپانیایی‌ها دیگر با ما بازی دوستانه انجام ندهند، این مسئله برای ما که یکی از قدرت‌های جهان هستیم بد است. ما اگر ادعای بزرگی داریم باید با تیم‌های بزرگ هم بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص اینکه تیمش به غیر از برزیل چند بازی دوستانه تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی دارد، گفت: بعد از بازی با برزیل به قزاقستان می‌رویم تا در تورنمنت چهار جانبه با حضور قزاقستان، روسیه و جمهوری آذربایجان به میدان برویم. بعد از آن هم با تیم اسلوونی دیداری دوستانه خواهیم داشت تا به این ترتیب برنامه تیم ملی در سال ۲۰۱۸ بسته شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *