رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

العامری: شهیدان سلیمانی و المهندس نقش مهمی در آزادسازی عراق داشتند

16:45 - 07 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۲۳۴۴
رئیس ائتلاف الفتح عراق می‎گوید که سردار سلیمانی نقش مهمی در آزادسازی مناطق مختلف عراق از اشغال تروریست‌ها داشت.

خبرگزاری میزان - «هادی العامری»، رئیس ائتلاف «الفتح» عراق، در سخنانی گفت: شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس نقش مهمی در آزادسازی مناطق مختلف عراق داشتند.

به گزارش «العهد»، «العامری»، گفت: ما با فرماندهان نصر و شهید ابومنتظر المحمداوی برنامه‌ریزی و همکاری کردیم تا مناطق را از دست تروریسم آزاد کنیم.

رئیس ائتلاف الفتح، افزود: زمانی که ما برای آزادسازی «الضلوعیه» برنامه‌ریزی کردیم، گزینه‌های زیادی را برای انجام عملیات در نظر گرفتیم و عملیات آزادسازی این منطقه از اردوگاه شهید ابومنتظر آل محمداوی به سمت شهر آغاز شد.

به گفته وی، عملیات آزادسازی الضلوعیه به دلیل نبردهایی که در مسیر شهر داشتیم دشوار بود؛ با نبردهای سختی که با داعش داشتیم توانستیم ورودی‌های شهر را کنترل کنیم و سپس آن را به طور کامل آن را آزاد کنیم.

این مقام عراقی تاکید کرد: آنچه امروز در آن زندگی می‌کنیم به برکت خون شهداست و تروریسم دیگر به مناطق آزاد شده باز نخواهد گشت.

وی با بیان این مطلب که فتوای مرجعیت عالی عراق همان فتوایی است که در برابر تروریسم به پیروزی رسید، گفت: با این فتوای مبارک و پاسخ مردم عراق به آن، پیروزی بزرگ و باشکوه حاصل شد.

رئیس جنش الفتح در بخش دیگری گفت که در ابتدا همه تسلیم شدند و تنها ایران از عراق حمایت کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *