رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعتصابات در انگلیس و فرانسه/از فرودگاه‎ها تا بخش‎های بیمارستانی

15:23 - 07 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۲۱۶۴
دولت‎های انگلیس و فرانسه همچنان با چالش اعتصاب در بخش‎های مختلف این کشور روبرو هستند.

خبرگزاری میزان - کارکنان بخش گذرگاه‌های مرزی انگلیس دومین اعتصاب از سری اعتصابات خود را در فرودگاه‌های این کشور تا شب سال نو میلادی آغاز کردند.

به گزارش رسانه‌های انگلیسی، حدود هزار عضو این بخش که بسیاری از آنها در بخش کنترل گذرنامه کار می‌کنند، از 28 تا 31 دسامبر (هفتم تا دهم دی) اعتصاب خواهند کرد.

اختلال در راه آهن انگلیس نیز در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ادامه خواهد داشت و اعضای اتحادیه بخش حمل و نقل ریلی در راه آهن «گریت وسترن» و قطارهای «میدلندز غربی» در این روزها اعتصاب خواهند کرد.

همچنین کارکنان مراکز آموزش رانندگی انگلیس در حال ادامه اعتصابی هستند که تا ژانویه ادامه خواهد داشت.

اعتصابات کارکنان بخش گذرگاه‌های مرزی انگلیس به دلیل افزایش هزینه‌های زندگی بر سر حقوق، شغل و شرایط خواهد بود.

اعضای اتحادیه خدمات عمومی و بازرگانی انگلیس در 71 مرکز آزمون رانندگی در شرق انگلیس از روز چهارشنبه به مدت پنج روز در اعتصاب خواهند بود.

در همین حال، پزشکان در فرانسه به مدت یک هفته اعتصاب کرده‌اند تا خواستار افزایش درآمد و بهبود شرایط کاری خود شوند و عملاً سیستم ارائه مراقبت‌های بهداشتی در این کشور به تعطیلی کشانده شده است.

به گزارش رسانه های فرانسوی، پزشکان عمومی و سایر متخصصان این اعتصاب را از روز دوشنبه آغاز کردند و تا دوم ژانویه (12 دی) ادامه خواهند داد.

بر اساس این گزارش، پزشکان در فرانسه همچنین از شلوغی بیمارستان‌ها به دلیل اپیدمی آنفولانزا، ویروس کرونا و ... شکایت دارند.  

در اوایل ماه جاری میلادی، اعتصاب مشابهی رخ داد. پزشکان در فرانسه همچنین در حال برنامه ریزی برای برگزاری اعتصابی دیگر در روز پنجم ژانویه (15 دی) هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *