رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدیر کل یکی از دستگاه‌های اجرایی استان مازندران به اتهام فساد اقتصادی بازداشت شد

14:25 - 07 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۱۹۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری استان مازندران ازدستگیری و تعقیب قضایی مدیرکل یکی از دستگاه‌‎های اجرایی استان، بابت ارتکاب جرایم ارتشاء و اختلاس خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری بیان کرد: در ادامه ی مبارزه ی قاطعانه دستگاه قضا با مصادیق مفاسد اقتصادی و اداری و با اقدام به موقع و مسئولان پاسداران گمنام امام زمان (عج) درسازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دستور مقام قضایی، مدیرکل یکی از دستگاه های اجرایی استان، دستگیر شده و در همین راستا در یکی از شعب بازپرسی، پرونده‌ای تشکیل شده و درحال رسیدگی است.

وی افزود: با التفات به نوع جرایم ارتکابی و اینکه دلایل، قرائن و امارات کافی بر توجه اتهام به متهم دلالت می کند، متهم با صدور قرار بازداشت موقت،به زندان معرفی و هدایت شد.

بیشتربخوانید

بازداشت مدیر یکی از پایانه‌های مرزی استان آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری استان مازندران ضمن تأکید مجدد بر رعایت کامل قوانین و مقررات، در سازمان‌ها و نهادها، از برخورد قاطع و بی اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه‌ها خبر داد و تاکید کرد: برخورد با جرایم مدیران متخلف، خصوصا جرایم مالی و اقتصادی، همواره یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *