واکنش فدراسیون شمشیربازی به اختلاف با سرمربی سابر؛ قربانی خودش نخواست با تیم برود

8:45 - 08 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۱۹۱۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیرکل فدراسیون شمشیربازی گفت: اولویت ما ادامه همکاری با قربانی است و از هفته آینده اردوی تیم سابر با حضور وی آغاز می‌شو

محسن وحدانی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به حواشی پیش آمده درخصوص اختلاف فدراسیون شمشیربازی با سرمربی سابر، اظهار داشت: اگر به لیست نفرات اعزامی به جام‌های جهانی و گرندپری‌ها نگاه کنید، کاملا واضح است که فدراسیون شمشیربازی همواره تیم سابر را با حداکثر نفرات اعزام کرده است و تنها در معدود رقابت‌های گرندپری که فقط بخش انفرادی داشته گاها یک یا دو سابریست آن هم با هماهنگی کادرفنی اعزام شده‌اند.

وی افزود: قربانی خواهان اعزام نفرات بیشتری به گرندپری تونس بود، اما قبلا حضور حداکثر نفرات در تونس را مشروط به عملکرد تیم سابر در مسابقات قبلی در الجزایر و فرانسه کرده بودیم، اما از آنجایی که نتایج ۲ سابریست مطلوب نبود با این درخواست کادرفنی مخالفت شد.

دبیر فدراسیون شمشیربازی خاطرنشان کرد: قربانی در حال حاضر شاغل و معلم است و از آنجایی که ۸ روز در فرانسه حضور داشت به فدراسیون اعلام کرد که مرخصی‌های خود را در سفر قبلی استفاده کرده و بهتر است مرخصی‌های خود را برای جام جهانی و مسابقات حساس انتخابی المپیک نگه دارد. تاکید می‌کنم که اختلاف نظر کوچکی درباره اعزام‌ها بود که برطرف شد و درخواست خود قربانی بود که در سفر پیش‌رو تیم را همراهی نکند.

وحدانی در پایان گفت: اولویت فدراسیون شمشیربازی ادامه همکاری با قربانی است و از هفته آینده اردوی تیم سابر با حضور وی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *