کودک ربایی همراه با تهدید به قتل توسط همسر سابق شاکی/ متهمان در غرب کشور بازداشت شدند

14:24 - 07 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۱۹۰۹
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری متهمان پرونده کودک ربایی در یکی از استان‌های غربی کشور خبر داد.

خبرگزاری میزان - سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: آذر ماه جاری، مرد جوانی هراسان به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت چند سال قبل از همسرم جدا شدم و حضانت دختر 4 ساله و پسر 2 ساله‌ام را گرفتم. روز گذشته قرار شد همسر سابقم به خانه ما مراجعه کند و فرزندانم را به مدت چند ساعت ببیند اما هنگامی که از سرکار به خانه بازگشتم متوجه شدم دختر 4 ساله‌ام ربوده شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از اظهارات مرد جوان برای تحقیقات میدانی راهی صحنه جرم شدند و پس  از آغاز بررسی‌های اولیه پی بردند، مرد جوان یک دوربین‌ مداربسته برای کنترل فرزندان خود در خانه جاسازی کرده است.

وی افزود: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی از طریق فیلم دوربین مداربسته لحظه به لحظه فیلم ربوده شدن دختر 4 ساله را مشاهده کنند که در ادامه مشخص شد، مادر و پدربزرگ این دختر 4 ساله اقدام به آدم‌ربایی کردند و به مکان نامعلومی متواری شدند.

سرهنگ ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، بلافاصله وارد عمل شدند و با شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی پی بردند، متهمان دختر 4 ساله را به یکی از استان‌های غربی ایران بردند و با تهدید به قتل کودک 4 ساله قصد انتقام‌گیری از پدر وی را داشته‌اند.

بیشتربخوانید

بازداشت فروشنده مرگ در پایتخت

وی افزود: کارآگاهان اداره یازدهم در گام بعدی پس از دریافت مجوز‌های لازم از مرجع قضائی در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی محل مورد نظر شدند و متهمان را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند و از مخفیگاه متهمان دختر 4 ساله پیدا و به آغوش پدر بازگردانده شد.

سرهنگ ولیپور گودرزی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفتند و در بررسی‌های ابتدایی به جرم ربودن دختر 4 ساله از خانه شاکی با انگیزه انتقام‌گیری از وی اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تاکید کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *