رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وویوویچ: نمی‌توانم قول پیروزی در قهرمانی جهان را بدهم/ به ادامه همکاری با هندبال ایران علاقمندم

12:41 - 07 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۱۷۷۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: سوئد دانمارک و فرانسه در کنار اسپانیا می‌توانند مدعیان قهرمانی در جهان باشند.

خبرگزاری میزان - وسلین وویوویچ، سرمربی تیم ملی هندبال ایران در جریان تمرین ملی‌پوشان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان، صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*چهار پنج روز دیگر تمرینات ادامه دارد. از عملکرد بازیکنان رضایت دارم و انگیزه را در تک تک آن‌ها می‌بینم. چند روز دیگر به کمپ تمرینی می‌رویم و چند دیدار تدارکاتی از جمله تیم ملی کره داریم. ۲۲ دی در اولین دیدار مقابل شیلی به میدان‌می‌رویم.

*در مورد حضور لژیونرها باید بگویم که نفر اول پویا نوروزی است که فردا یا پس فردا اضافه می‌شود. نفر دوم شاهو است که در حال رایزنی با باشگاه او هستیم. سومین نفر هم سید بود که او را در اردو داشتیم و به دلیل آسیب او را از دست دادیم.

*در وهله اول نمی‌توانم چیزی بگویم. تا قبل از دیدارهای تدارکاتی هم عیار تیم مشخص نیست. البته روی کاغذ زمانی که گروه مشخص شد گفتم می‌توانیم شیلی را شکست دهیم و مقابل مونته نگرو پایاپای باشیم، اما رقابت با اسپانیا دشوار خواهد بود. قالب بازیکنان ما تجربه تورنمنت بزرگ را ندارند و ممکن است هر اتفاقی در آن‌مسابقات رخ دهد اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

*در مورد قهرمان مسابقات جهانی واقعا کسی نمی‌تواند پیش بینی کند. مشخص نیست اما سوئد دانمارک و فرانسه در کنار اسپانیا می‌توانند مدعی قهرمانی باشند.

*نمی‌توانم قول مدال و حتی قول پیروزی زیاد بدهم. قولی که می‌دهم این است که با تمام وجود و قلبمان به داخل زمین پا بگذاریم و نتایج خوبی بگیریم.

*واقعا این روزها درگیر تمرین هستم. روزی دو جلسه تمرین داریم و گاهی به خاطر تمرینات عصبی می‌شوم. نظر فدراسیون برای ادامه همکاری است و نظر من هم همین است، اما فعلا تمرکز را روی مسابقات و تورنمنت گذاشته‌ام.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *