مسئولان قضایی یزد با بیش از 30 نفر از مراجعان در عقدا ملاقات کردند

13:47 - 07 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۱۶۷۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان یزد با بیش از 30 نفر از مردم شهرستان عقدا انجام شد.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در حاشیه ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان یزد با مردم شهرستان عقدا، اظهارکرد: عمده مشکلات طرح شده در این برنامه در حوزه زمین و مسکن بود که مقرر شد، در مکاتبه شورای شهر عقدا با دادگاه عمومی بخش عقدا موضوع با حضور تمامی مسئولان مربوطه و دستگاه های متولی امور اراضی در شورای حفظ حقوق بیت المال استان، طرح و راهکار اساسی برای حل مشکل مردم اتخاذ شود.

وی افزود: بیش از نیمی از افراد مراجعه کننده در این برنامه ملاقات عمومی با مشکل واحدی در امور اراضی مواجه بودند که با حضور نماینده شورا قرار به جمع آوری ادله و مستندات جهت بررسی کامل را شورای حفظ حقوق بیت المال شد.

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه برنامه ملاقات مردمی در حوزه های قضایی سراسر استان در راستای اجرای سند تحول قضایی و مردمی کردن قوه قضاییه است، اضافه کرد:بخش دیگری از مراجعه کنندگان در این برنامه، در سایر مباحث حقوقی و قضایی دچار مشکل و ابهام بودند که در این خصوص نیز ارشاد و معاضدت لازم صورت پذیرفت.

رئیس کل دادگستری استان یزد عدم آگاهی از قوانین و مقررات را از دیگر مشکلات در این حوزه قضایی عنوان کرد و گفت:باید برای ارتقای اطلاعات حقوقی آحاد جامعه با تکیه بر امور فرهنگی و رسانه ای برنامه ریزی کرد.

همچنین در این برنامه، مجید فرهمند زاده معاون قضایی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد، علی زارع رئیس دادگستری شهرستان اردکان، علی محمد دشتکیان، دادستان عمومی و انقلاب اردکان و محمدحسین دهقان رئیس دادگاه عمومی بخش عقدا، رئیس کل دادگستری استان یزد را همراهی کردند.

بیشتر بخوانید:

مسئولان قضایی استان یزد با ۵۰ نفر از مردم شهرستان اردکان ملاقات کردند

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *