اوج‌گیری آلودگی هوا در تهران

12:11 - 06 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۰۵۶۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام هشدار درباره‌ آلودگی هوای تهران طی ۲ روز آینده اعلام کرد که شهروندان از ورزش و تردد غیر ضروری در هوای باز بپرهیزند.

خبرگزاری میزان - سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران با اعلام هشدار درباره‌ آلودگی هوای تهران طی ۲ روز آینده اعلام کرد که شهروندان از ورزش و تردد غیر ضروری در هوای باز بپرهیزند.

سازمان هواشناسی کشور روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرده بود سامانه آلودگی هوا تا روز پنجشنبه هفته جاری در شهرهای تهران، کرج، ارومیه و تبریز و مشهد تداوم دارد و کیفیت هوا را در حد ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد کرد.

این سامانه مخاطراتی مثل افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی هوا و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) به ویژه در مناطق پرتردد تا حد ناسالم به دنبال دارد.

سازمان هواشناسی کشور به مدیریت بهینه در مصرف سوخت‌های فسیلی، کنترل فعالیت‌های صنعتی آلاینده، کاهش تردد غیر ضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز، بویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی توصیه کرده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *