رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

در بازدید وزیر ورزش از تمرین تیم ملی هندبال چه گذشت؟

21:45 - 05 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۰۱۹۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی هندبال مردان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - به روابط عمومی فدراسیون هندبال، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان عصر امروز دوشنبه ۵ دی ماه با حضور در تالار هندبال فدراسیون ضمن بازدید از اردوی تیم ملی دقایقی را نیز با ملی‌پوشان و کادر فنی تیم به گفت‌وگو نشست.

علیرضا پاکدل در ابتدا ضمن خیر مقدم به وزیر ورزش و جوانان، در گزارشی مختصر در مورد موفقیت‌های هندبال کشور اظهار کرد: تیم‌های ملی هندبال طی یک سال و نیم گذشته موفق به کسب هشت سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهانی شده‌اند که دستاوردی مهم و بی‌نظیر برای این رشته به شمار می‌آید. خوشبختانه تیم ملی مردان ایران سال گذشته با بازی‌های تاریخ‌ساز در کشور عربستان به ویژه مقابل کویت موفق به کسب سهمیه جهانی شد و تا چند روز دیگر عازم کشور لهستان خواهد شد.

وی ادامه داد: در ما‌ه‌های اخیر چندین مرحله اردوهای تدارکاتی برای تیم ملی برگزار شد، که نهایتا این اردوها به یک جمع ۲۴ نفره از بازیکنان منتهی شد. بازیکنان تیم ملی به عنوان سربازان کشور تلاش خواهند کرد تا بهترین عملکرد خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان داشته باشند. اگرچه گروه سختی داریم اما انشاالله با همه وجود تلاش خواهند کرد تا نتیجه خوبی را کسب کنند.

پاکدل با بیان اینکه فدراسیون هندبال نیاز به توجه بیشتری دارد، خاطر نشان کرد: با وجود موفقیت‌های چشم‌گیری که کسب کرده‌ایم آن طور که باید هندبال مورد توجه قرار نگرفته است و امیدوارم این رشته ورزشی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

محمد سیاوشی دروازه‌بان تیم ملی هندبال نیز در این دیدار به نمایندگی از بازیکنان تیم ضمن خیر مقدم به وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: آخرین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال در حال برگزاری است و با تمام وجود در حال مرور برنامه‌های کادر فنی هستیم.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی جهان در گروه دشواری قرار گرفته‌ایم و بازی‌های سختی در پیش داریم. در این مدت شاهد حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیری که خود از جنس ورزشی بوده، هستیم و خوشبختانه در هندبال کشور نیز شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی هستیم و این نتایج ارزشمند با تلاش‌های ریاست فدراسیون و حمایت‌های صورت گرفته بوده است.

سیاوشی با ابراز امیدواری نسبت به حمایت هرچه بیشتر از رشته هندبال خاطر نشان کرد: امیدواریم حمایت هرچه بیشتر از رشته هندبال صورت پذیرد و خواستار آن هستیم که قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان بیش از پیش از تیم ملی حمایت شود. موفقیت‌های بدست آمده در دو سال اخیر با حمایت و پشتیبانی فدراسیون هندبال حاصل شده و البته در پشت صحنه نیز شاهد همراهی و حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بودیم.

ملی‌پوش هندبال ایران در پایان خطاب به وزیر ورزش و جوانان گفت: با وجود همه دشواری‌ها تلاش می‌کنیم تا به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی جهان صعود کنیم و خواستار حمایت شما پیش از اعزام تیم ملی هستیم.

وسلین وویوویچ، سرمربی تیم هندبال ایران نیز در این بازدید ضمن تشکر از وزیر ورزش و جوانان برای حضور در جمع ملی‌پوشان اظهار کرد: برای من افتخار است که سرمربی تیم ملی ایران هستم. ایران مردم بسیار خوب و کشور زیبایی دارد و در این مدت نیز به خوبی از سوی مردم ایران میزبانی شده‌ام.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در پایان از وزیر ورزش و جوانان برای حضور در کنار تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان دعوت به عمل آورد. 

وی ادامه داد: در مسابقات قهرمانی جهان کار سختی داریم. من قول مدال نمی‌دهم، اما قول می‌دهم با ۱۰۰درصد ظرفیت خود در این مسابقات بجنگیم. سطح مسابقات قهرمانی جهان متفاوت است نیاز به حمایت هرچه بیشتر فدراسیون هندبال در این مسیر داریم.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در ابتدای صحبت‌های خود ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: وظیفه داریم تا روزی که در وزارت ورزش و جوانان هستیم، به نحو احسنت در خدمت ورزش کشور باشیم و در مورد آنچه دغدغه شماست همفکری کنیم. 

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: باید قدردانی ورزشکاران خود باشیم و از این سرمایه حفاظت کنیم. امروز نیز نشست ستاد عالی بازیهای آسیایی برگزار شد و الان نیز می گویم که ما از مدت ها قبل تلاش خود را برای حضور موفق رشته های ورزش در میادین مختلف به کار می بندیم و در نهایت تلاش های ورزشکاران در میدان رقابت مهم است.

وی ادامه داد: وسلین وویوویچ یکی از برجسته ترین مربیان هندبال جهان است و امیدوارم در مسابقات قهرمانی جهان کیفیت عملکرد شما به گونه‌ای باشد که خودتان و کادر فنی از آن لذت ببرید و البته در بازی‌های آسیایی نیز عملکرد موفقی داشته باشید.

در پایان پیراهن تیم ملی هندبال با نام دکتر سید حمید سجادی از سوی سرمربی تیم ملی و بازیکنان به وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.

تیم ملی هندبال مردان ایران خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی لهستان - سوئد آماده می‌کند. ملی‌پوشان ایران در گروه A این مسابقات با تیم‌های ملی اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی هم‌گروه هستند. 

برنامه مسابقات ملی‌پوشان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به شرح زیر است: 

ایران – شیلی / پنجشنبه ۲۲ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ 

ایران – مونته‌نگرو / شنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ 

ایران – اسپانیا / دوشنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۲۳:۰۰ 

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مردان از ۱۱ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۱ دی لغایت ۹ بهمن ۱۴۰۱) به میزبانی مشترک دو کشور لهستان و سوئد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *