رونمایی از ۲۶ طرح در نمایشگاه تلکام

12:04 - 11 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۰۰۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
دبیر سندیکای صنعت مخابرات گفت: در نوزدهمین دوره از نمایشگاه مخابرات و اطلاع رسانی از ۲۶ طرح رونمایی و افتتاح خواهد شد.

رونمایی از ۲۶ طرح در نمایشگاه تلکامبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، فرامرز رستگار در آیین افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی به توضیحاتی در خصوص این دوره از نمایشگاه پرداخت و گفت: در این دوره از نمایشگاه ۲۶ طرح پیشرفته حوزه مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات رونمایی خواهد شد که قابل رقابت با موارد مشابه خارجی خود هستند.

وی افزود: امروز شرکت‌ها به این نتیجه رسیده اند که بخش R& D. به عنوان قلب و مغز شرکت‌ها قرار دارد که نتایج آن‌ها ماندگار است.

رستگار در ادامه به برنامه‌های پیش روی این حوزه اشاره و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری باید ۴۰ پروژه جدید به افتتاح برسد که ۲۶ مورد آن در این دوره از نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات با اشاره به اینکه حوزه ACT نباید صنعت کهنه، گران و تحویل با تأخیر باشد، گفت: در کشور دو اپراتور موبایل به طور نسبی قادر تأمین هزینه‌های هستند، اما سایر اپراتور‌ها در هزینه‌های جاری خود مانده‌اند که این مسئله بازنگری در درآمد‌ها و هزینه‌ها درقالب اصلاح نظام تعرفه و سایر موارد مشابه را می‌طلبد.

وی درپایان خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های اصلی ارتباطات ثابت است و بقیه مسائل بر روی آن سوار می‌شود به همین خاطر وضعیت اپراتور‌ها قابل ارتقاء است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *