عطاالهی: اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری پیگیر وضعیت ریاست فدراسیون است/ لیگ در ۶ مرحله برگزار خواهد شد

7:45 - 07 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۹۴۹۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: ۴۵ روز پس از اعلام لیست نهایی کاندیداها مجمع انتخاباتی را برگزار می‌کنیم‌.

حمید عطاالهی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت برگزاری انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری، اظهار داشت: روند ثبت نام از کاندیداها انجام شد و وزارت ورزش و جوانان پس از بررسی‌های لازم صلاحیت مدیریتی ۱۰ کاندیدا را در جلسه تطبیق، تایید کرد. متاسفانه بعد از تایید صلاحیت مدیریتی، خبری از تایید نهایی نبوده و با اینکه چند بار به وزارت ورزش نامه زدیم، اما همچنان خبری از تایید صلاحیت‌های نهایی نیست.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری برای مشخص شدن تکلیف رییس فدراسیون آماده‌ایم که در اسرع وقت انتخابات را برگزار کنیم. حتی یک ماه و نیم پیش اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری به فدراسیون ایران نامه زد و تاکید کرده بود که همچنان درخصوص ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران ابهام وجود دارد و خواستار مشخص شدن هرچه سریعتر رییس فدراسیون شده بود. ما هم عین همین نامه را به وزارت ورزش ارسال کردیم.

دبیرکل فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به تغییرات در نحوه برگزاری لیگ، تصریح کرد: مسابقات تا پایان فصل سرما تعطیل است و همه رکابزنان در حال بدنسازی برای شروع فصل جدید هستند. با برنامه‌ریزی که کرده‌ایم قرار است لیگ برتر دوچرخه‌سواری از فصل آتی تغییراتی داشته باشد و جای ۳ مرحله در ۶ مرحله برگزار می‌شود.

عطاالهی در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که داشتیم گیر یا ابهام روی کاندیدای خاصی نیست و قطعا نهادهای نظارتی با بررسی جمیع شرایط نظر نهایی در مورد کاندیدها را می‌دهند. طبق اساسنامه ۴۵ روز پس از اعلام لیست نهایی کاندیداها مجمع انتخاباتی را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *