آیین وداع کارکنان دادگستری استان فارس با سردار شهید سلیمان زارع برگزار شد

10:49 - 05 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۹۱۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
آیین وداع با شهید تازه تفحص شده جنگ تحمیلی، بسیجی شهید سلیمان زارع با حضور مسئولان قضایی، قضات و کارکنان مجموعه قضایی استان فارس و جمعی از بسیجیان و خانواده معظم شهدا در دادگستری این استان برگزار شد.

خبرگزاری میزان- همزمان با ایام فاطمیه(س)، آیین وداع با شهید تازه تفحص شده جنگ تحمیلی، بسیجی شهید سلیمان زارع با حضور مسئولان قضایی، قضات و کارکنان مجموعه قضایی استان فارس و جمعی از بسیجیان و خانواده معظم شهدا در دادگستری این استان برگزار شد.

این مراسم‌ معنوی که در آستانه شهادت بزرگ بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها همراه با مداحی، عزاداری و سینه زنی برگزار شد؛ قضات و کارکنان دادگستری استان فارس ضمن ذکر فاتحه و گلباران پیکرمطهربسیجی شهید سلیمان زارع با اهداف و آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری " امروز فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" گفت: شهدا چراغ راه آیندگان هستند و امروز بهترین جهاد تببین زنده نگه داشتن یاد شهدا است که می‌تواند ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهادت مکتب سازنده‌ای است که شگرف‌ترین اثرات وخلل ناپذیرترین واکنش‌های تاریخ را دارد،گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا برای آینده کشور لازم و ضروری است.

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه شهادت و دستیابی به لقاء الله مخصوص بندگان خاص خداوند است، گفت: حضور در محضر یادگاران شهداء و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر کسب فیض و شفاعت از این به خداپیوستگان است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در سنگر‌های دیروز و امروز به طریق مختلف برای از بین بردن ارزش های والای این انقلاب و هویت و فرهنگ اسلامی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا مردم را از نظام و انقلاب مأیوس کند؛ اما شهدای عزیز ما در جنگ دیروز با رشادت با دشمن جنگیدند و خاک وطن، اسلام و امنیت ما را حفظ و برقرار کردند و امروز وظیفه ماست تا با معرفی دستاوردهای نظام در برابر توطئه دشمنان بایستیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: فارس فارس شهید شهید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *