چند هفته است که طاهری شانس می‌آورد/ کار پرسپولیس برای رسیدن به فینال آسیا تازه شروع شده است

9:10 - 11 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۶۸۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدواریم پرسپولیس قهرمان آسیا شود، اما اگر نشود باید دید واکنش‌ها به سمت طاهری چه خواهد بود.

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی شاگردان برانکو همراه بود، اظهارداشت: پرسپولیس منطقی بازی کرد و پیروز شد. شاگردان برانکو از جان و دل تلاش کردند و با دوندگی بالای خود حریف را تحت فشار گذاشتند.

وی افزود: به نظرم تازه کار پرسپولیس شروع شده و این پیروزی نباید باعث شود آنها در تهران بازی را جدی نگیرند. باید در ورزشگاه آزادی هم با تمام توان وارد بازی شد و با تصور اینکه عقب هستند بازی کنند. کار سخت است اما پرسپولیسی‌ها توانایی رسیدن به فینال دارند در صورتی که بتوانند با برنامه در بازی برگشت بازی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نقش طاهری و طارمی در وضعیت این روزهای پرسپولیس تصریح کرد: خدا به داد طاهری برسد. او چند هفته‌ای است که شانس می‌آورد و پرسپولیس بازی‌های خود را می‌برد. امیدواریم پرسپولیس قهرمان آسیا شود اما اگر نشود باید دید واکنش‌ها به سمت طاهری چه خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *