رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مقانلو تا المپیک پاریس ابقا شد/ اضافه شدن یک مربی جدید به تیم ملی تکواندو

19:03 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۸۶۴۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کمیته فنی فدراسیون تکواندو در پایان جلسه‌ای هشت ساعته، ضمن ابقا سرمربی تیم ملی تا المپیک ۲۰۲۴ پاریس، فیض الله نفجم را به کادر فنی اضافه کرد.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو با هدف بررسی عملکرد تیم‌های ملی در مسابقات قهرمانی جهان مکزیک 2022 و مرحله نهایی رقابت های گرندپری ریاض 2022 با حضور اصغر رحیمی مدیرفنی تیم های ملی، غلامحسن ذوالقدری، هادی افشار، فیض الله نفجم، یوسف کرمی و مهروز ساعی به ریاست هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو از ساعت 10:15 امروز صبح یکشنبه چهارم دی ماه در محل فدراسیون تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه بیژن مقانلو، مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی تیم ملی مردان گزارشی از روند انتخاب، آماده سازی و عملکرد تیم ملی در رقابت‌های فوق ارائه و به سؤالات اعضای کمیته فنی پاسخ دادند. در ادامه با خروج مربیان تیم ملی از جلسه، اعضای کمیته فنی در همین خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان این جلسه که تا ساعت 18 به طول انجامید، بیژن مقانلو به عنوان سرمربی تیم ملی تا پایان المپیک پاریس 2024 در سمت خود ابقا و فیض الله نفجم به کادر فنی تیم ملی اضافه شد. نفجم بعد از این انتخاب، از عضویت در کمیته فنی کناره گیری کرد.

فیض الله نفجم نزدیک به 15 سال سابقه حضور در تیم ملی را در کارنامه دارد. وی همچنین مدال نقره قهرمانی جهان در سال 2005، طلای جام جهانی در سال 2006 و برنز جام جهانی 2002، طلای ارتش‌های جهان 1995 و طلای جام باشگاه های آسیا 2007 را برای کشورمان کسب کرده است. وی همچنین به مدت 13 سال ریاست هیات تکواندو استان مازندران را عهده دار است.

در این جلسه تنها در خصوص تیم ملی آقایان تصمیم گیری شد و در خصوص تیم ملی بانوان در جلسه آتی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: تکواندو تکواندو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *