تراکتور شانس حضور بین مدعیان را از دست داد/ تک امتیاز ارزشمند مس با تساوی در تبریز

15:57 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۸۲۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم تراکتور در تبریز مقابل مس کرمان متوقف شد.

خبرگزاری میزان – هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری ۳ دیدار در شهرای تبریز، تهران و آبادان به اتمام می‌رسد که در نخستین دیدار تیم تراکتور تبریز از ساعت ۱۴ در استادیوم سردار سلیمانی میزبان تیم انتهای جدولی مس کرمان بود که در پایان با وجود حملات متعدد شاگردان پاکو خمز روی دروازه تیم مهمان در نهایت توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا این بازی با تساوی بدون گل به اتمام برسد و تراکتوری‌ها 2 امتیاز حساس خانگی را از دست بدهند.

قربان بردیف، سرمربی سابق تراکتور و فعلی سوچی روسیه مهمان ویژه این بازی بود که برای خداحافظی از اعضای تیم و تشکر از زحمات و همراهی محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه در تبریز حضور یافته است.

به این تساوی تراکتور 19 امتیازی شد و به رده پنجم بازگشت و در سوی مقابل مس کرمان هم با 10 امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

*تراکتور صفر – مس کرمان صفر

کارت زرد: محمد قاسمی نژاد(۸) و سید جلال عبدی(65) از مس کرمان/ رضا اسدی(۳۲) و سیدمحمد حسینی(55) از تراکتور

*ترکیب تیم تراکتور:

محمدرضا اخباری، آرش قادری، سید محمد حسینی، سجاد دانایی، ابوالفضل رزا‌ق‌پور، صفاهادی، رضا اسدی(60 - مهدی هاشم نژاد)، گوستاوو، محمد قنبری(60 - بهزاد سلامی)، محمدرضا عباسی و محمد عباس‌زاده

*ترکیب تیم مس کرمان:

حسین شهریاری، سید جلال عبدی، میلاد خدایی، محمد قاسمی‌نژاد، جرج برایم کنده نوکیرا، سامان تورانیان، محمد ستاری، علی تهامی، امیرحسین بهزادی(46 - احمد نصیری)، محمد امین کاظمیان و محمد صالح محمدی

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *