گره گشایی از مشکل 10 ساله بین شهرداری و شرکت عمران پردیس با ورود سازمان بازرسی/ مهلت 2 هفته‌ای برای رفع نواقص معابر، پارک‌ها و فضای سبز

15:42 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۸۲۳۷
رئیس منطقه یک سازمان بازرسی و بازرس کل استان تهران از گره گشایی از مشکل 10 ساله بین شهرداری و شرکت عمران شهر جدید پردیس در ارائه خدمات رسانی به مردم این منطقه با ورود بازرسی خبرداد.

خبرگزاری میزان - افشین سهراب خان از گره گشایی از مشکل 10 ساله بین شهرداری و شرکت عمران شهر جدید پردیس در ارائه خدمات رسانی به مردم این منطقه با ورود بازرسی خبرداد و گفت: بازرسی استان تهران در راستای انجام وظایف نظارتی خود و همچنین با توجه به اهمیت و فوریت حقوق عمومی شهروندان ساکن در شهر جدید پردیس به ویژه ساکنین فازهای 5، 8، 9و 11  اقدام به برگزاری و پیگیری و حل مشکل 10 ساله مردم شهر جدید پردیس کرده است.

وی افزود: در این راستا جلساتی سه جانبه با حضور مدیران بازرسی کل استان تهران، شرکت عمران شهر جدید و شهردار پردیس برگزار شد.

سهراب خان بیان کرد: پس از طرح موضوع، بررسی، بحث و مذاکره کارشناسی مستند به ماده 12 قانون ایجاد شهرهای جدید و تبصره ذیل آن مصوب شانزدهم دی ماه 1380 مجلس شورای اسلامی، مفاد ماده های 20 ،21 و 22 آئین نامه اجرایی همان قانون مصوب هجدهم تیرماه سال 1381 هیئت وزیران، بند 10 مصوبات شورای مسکن استان بیستم شهریورماه امسال و بند 14 صورتجلسه شورای مسکن شهرستان در خصوص فازهای مذکور منجر به اتخاذ تصمیمات مرتبط با تعیین تکلیف و تقسیم وظایف هرکدام از دستگاه های مسئول شد تا تحت نظارت بازرسی کل استان تهران و به قید فوریت نسبت به انجام امور محوله اقدام و وفق صورتجلسه نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام کنند.

بازرس کل استان تهران اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد که شهرداری در فازهای 5، 8، 9و 11 نظیر سایر فازهای شهر پردیس تمام امور نگهداشت خدمات شهری و فنی عمرانی و صدور مجوزهای حفاری و نظایر آن را ارائه کند و شرکت عمران انجام آماده‌سازی در کلیه فازها را بر عهده داشته باشد و شهرداری تعهدی در این زمینه به عهده نداشته باشد.

سهراب خان گفت: همچنین مقرر شد همزمان با تحویل و اداره فازهای بند فوق توسط شهرداری ظرف دو هفته نواقص فازهای مذکور به لحاظ معابر، شوارع، پارکها و فضای سبز توسط هیاتی مرکب از نمایندگان شرکت عمران،شهرداری و فرمانداری احصاء و مورد اقدام قرار گیرد.

گفتنی است بازرس کل استان تهران با این اقدام اثربخش، مشکل 10 ساله شهرداری و شرکت عمران شهر جدید پردیس در ارائه خدمات رسانی به مردم شهر جدید پردیس حل و فصل شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *