برگزاری مرحله نخست لیگ برتر واترپلو به میزبانی استخر شیرودی

14:28 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۸۰۵۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مرحله نخست سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو امروز(یکشنبه) به میزبانی استخر شهید شیرودی پیگیری می‌شود.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله نخست سی و دومین دوره لیگ برتر واترپلو کشور با حضور ۶ تیم از صبح امروز(پنجشنبه) آغاز شد.

دور اول: 

در اولین دیدار این رقابت ها تیم شهید نوفلاح به مصاف نیروی زمینی ارتش رفت. نوفلاح این دوره از مسابقات لیگ را با پیروزی مقابل حریف خود آغاز کرد و این دیدار با نتیجه ۲ بر ۵ به سود نوفلاح به پایان رسید.

در دومین دیدار دانشگاه آزاد اسلامی و رعد پدافند به آب زدند. در پایان این دیدار دانشگاه آزاد موفق شد در یک بازی پایاپای حریف خود را با اختلاف یک گل از پیش رو بردارد. این بازی با نتیجه ۱۲ بر ۱۱ به سود دانشگاه به پایان رسید.

سومین بازی روز نخست این رقابت ها تقابل نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران بود که تیم امیدیه موفق شد با نتیجه ۱۳ بر ۷ پیروز دربی نفتی های لیگ برتر واترپلو شود.

دور دوم : 

روز دوم این رقابت ها با تقابل مدعیان آغاز شد. دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و شهید نوفلاح از ساعت ۹:۰۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با قهرمان فصل گذشته به پایان رسید. نوفلاح موفق شد با نتیجه ۱۱ بر ۷ حریف خود را از پیش رو بردارد.

در ادامه دو تیم رعد پدافند و نفت و گاز امیدیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱۶ بر ۵ به سود امیدیه به پایان رسید.

در آخرین دیدار روز دوم نیز نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی ارتش مقابل هم صف آرایی کردند که گچساران موفق شد با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ نیروی زمینی ارتش را از پیش رو بردارد.

دور سوم :

دانشگاه آزاد اسلامی سومین روز از این مسابقات را با شکست حریف نفتی خود آغاز کرد. دانشگاه آزاد موفق شد در این دیدار نفت امیدیه را با نتیجه ۱۸ بر ۱۰ از پیش رو بردارد.

در دومین بازی شهید نوفلاح در ادامه نوار پیروزی های خود نفت و گاز گچساران را با نتیجه ۱۴ بر ۶ شکست داد و سومین پیروزی خود در دور نخست مسابقات لیگ برتر واترپلو را به ثبت رساند.

در آخرین دیدار روز سوم رعد پدافند مقابل نیروی زمینی ارتش صف آرایی کرد و موفق شد با نتیجه ۱۱ بر ۶ حرف خود را شکست دهد.

دور چهارم: 

در چهارمین روز از مسابقات لیگ برتر واترپلو دو تیم نفت و گاز امیدیه و شهید نوفلاح در یک دیدار جذاب و دیدیدنی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱۸ بر ۱۷ به سود نوفلاح به پایان رسید.

در ادامه دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی زمینی ارتش به آب زدند که تیم دانشگاه موفق شد با نتیجه ۱۸ بر ۹  حریف خود را از پیش رو بردارد.

آخرین بازی روز چهارم نیز تقابل نفت و گاز گچساران و رعد پدافند بود که تیم گچساران در یک بازی پایاپای و نزدیک با نتیجه ۹ بر ۸ پیروز میدان شد.

مرحله اول این رقابت ها به مدت پنج روز تا تاریخ پنجم دی ۱۴۰۱ در استخر بین المللی ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی  پیگیری می‌شود.

نیروی زمینی ارتش، نفت و گاز گچساران، رعد پدافند، دانشگاه آزاد اسلامی، نفت امیدیه و شهید نوفلاح شش تیم حاضر در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *