رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری یزد: بسیج نهادی از مردم و برای خدمت به مردم است

13:36 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۷۸۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: بسیج تشکلی از مردم، برای خدمت به مردم و سنگری در مقابل دشمنان و معاندان است.

خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری در نشست با فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج شهر یزد، اظهارکرد: بسیج یک نیروی مردمی، از دل مردم و برای مردم است که در همه بزنگاه های حساس آستین همت بالا زده و در میدان کمک به مردم ایستاده است.

وی تاکیدکرد:‌ حضور نیروهای بسیجی در زلزله، سیل و حوادث طبیعی برای کمک به مردم در سال‌های اخیرهرگز فراموش نمی شود و حال نیز که عده ای برای خدشه به امنیت مردم تلاش می کنند، این بسیج است که سینه سپر کرده تا از جان و مال و ناموس این مردم حراست کند.

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه هر نهادی که اثر گذارتر باشد بیشتر مورد هجمه دشمنان قرار می گیرد، گفت:‌ در حوادث اخیر هم دیده شد که در کنار نیروی انتظامی و سپاه این بسیج بود که مورد بیشترین هجمه ها قرار گرفت.

وی افزود:‌ قطعا اثر گذاری این تشکل مردمی و یادگار ماندگار بنیانگذار انقلاب اسلامی بیش از قبل بر دشمنان و معاندان معلوم شده است که امروز این چنین مورد هجمه قرار می گیرد.

دهشیری تصریح کرد: قطعا کار برای خدا خستگی ندارد و یک بسیجی مخلص با این تهدید ها از میدان به در نمی رود.

رئیس کل دادگستری استان یزد، افزود: صبر بسیجیان در برابر سختی ها و مشکلات مثال زدنی است که با دست خالی از امنیت و آرامش مردم و اموال عمومی صیانت کرده و شهدایی را نیز تقدیم جامعه کردند.

دهشیری گفت:‌ آرمان یک بسیجی شهادت است همان آرمانی که در مورد شهید علی وردی و عجمیان محقق شد، پس نمی توان این نیروی مخلص را تهدید کرد، ترساند و از صحنه خارج کرد.

بیشتر بخوانید:

اختلاف ۲ طایفه در استان هرمزگان پس از ۳۰ سال به صلح و سازش ختم شد

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *