تاوارس: مشکل نفت آبادان گلزنی نیست، گلزن نداریم/ پنالتی استقلال درست نبود

20:45 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۷۸۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مانند سال‌ها قبل که در سپاهان حضور داشتم، داور هیچ احترامی قائل نبود.

خبرگزاری میزان - ادسون تاوارس سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*در کل بازی ناامید شدم. این فرآیندی که طراحی کردیم تا از شرایط سختی که در آن قرار داریم، بیرون بیاییم به مشکل برخورد. سعی من بر این بود مسائل روحی، روانی و ذهنیت تیم را تغییر بدهم؛ البته باید راهی جدا از گذشته را می‌رفتیم و راه جدیدی را شروع می‌کردیم. پیشرفتی هم برای ما حاصل شده بود.

*برهمین اساس تغییراتی ایجاد کردم، اما اکنون چرا نا امید شدم؟ از لحاظ تاکتیکی، بدنی و فیزیکی خیلی بهتر از استقلال بازی کردیم. به بازیکنانم بابت این بازی تبریک گفتم، اما نا امیدی من به این دلیل است. مانند سال‌ها قبل که در سپاهان حضور داشتم، داور هیچ احترامی قائل نبود.

* فکر می‌کنم صحنه‌ها را دیدید و همه چیز شفاف بود. اصلاً پنالتی درست نبود. حتی مهاجم روی مدافع ما خطا کرد. داور فقط 4-3 متر از صحنه فاصله داشت و نمی‌تواند بگوید صحنه را ندیدم. قطعا صحنه را دید.

*حیدری از بهترین داوران ایران است. داوری است که سواد و تحصیلات عالی دارد. صحنه‌ها و اشتباهاتی از این دست از طرف او عجیب به نظر می‌رسد. اگر صحنه‌ بازی‌های دیگر استقلال را آنالیز کرده باشید، بیشتر بازی‌هایی که بیرون از خانه برنده شده‌اند با نتیجه یک بر صفر بوده است.

*از این بازی کامل ناامید شدم اما بازیکنان جدیدی که بازی دادیم، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند. باید تمرکز کنیم و انرژی خود را در دیدارهای بعدی صرف کنیم تا از این شرایطی که در آن قرار داریم، خارج  شویم.

*مشکل ما گلزنی نیست، گلزن نداریم. از بازیکنان 19-18 ساله بابت بازی امروزشان راضی بودم. امیدوارم در آینده پیشرفت کنند اما به دنبال جذب یک مهاجم گلزن هم هستیم.

*وقتی تیم در شرایط مناسبی قرار ندارد، هر بازی برایش سخت خواهد بود. فرقی هم نخواهد کرد در مقابل پرسپولیس بازی کنیم یا مقابل نفت. همه بازی‌ها سخت است. نه فقط به خاطر شرایط بازی‌ها حتی به خاطر مسائل ذهنی، روحی و روانی بازیکنان. باور و اعتقاد داریم در آینده می توانیم عکس العمل خیلی خوبی نشان بدهیم. بازیکنان خیلی خوب اکنون شرایط باشگاه را درک کرده‌اند و می‌دانند باید آنچه در گذشته اتفاق افتاده فراموش کنند. 

*ما در زمین می‌جنگیم. باید بازی با استقلال را امروز تمام کنیم و مانند دیدار با نساجی و حتی بیش از گذشته پیشرفت کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *