رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ساپینتو: بلندی چمن سرعت بازی را گرفت/ استقلال مستحق پیروزی بود

20:29 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۷۸۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان نفت آبادان به دنبال استفاده از اشتباهات ما بودند.

خبرگزاری میزان - ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از دیدار مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*نیمه اول رفتار خوبی داشتیم، جنگنده بودیم و بازی را کنترل کردیم، اما متاسفانه 30 دقیقه آخر کنترل بازی را از دست دادیم و خوب بازی نکردیم.

*توپ‌های زیادی را لو دادیم و مثل این بود که اعتماد به نفس نداشتیم. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم که خونسرد و به خودشان ایمان داشته باشند. بازی‌های با کیفیتی کرده بودیم. باید تحرک‌ و سرعتمان زیاد می‌شد.

*می‌دانستیم حریف هم خوب بازی می‌کند و جنگنده است. زمین چمن هم سرعت بازی را می‌گرفت و بلند بود. برای تیم‌هایی که بازی‌ کنترلی دارند و سریع بازی می کنند خوب نیست.

*یک مورد را تصحیح کردم که از فضاهای بین خطوط استفاده کنیم. در نیمه دوم بازی را سرعتی شروع کردیم. بیشتر پشت 18قدم ظاهر شدیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردیم، اما با این وجود هم لایق بردن بودیم. با کارهایی که در نیمه دوم انجام دادیم مستحق برد بودیم. تیم حریف هم به دنبال استفاده از اشتباهات ما بود. از هر موقعیتی می‌خواستند برای ایجاد خطر روی دروازه ما استفاده کنند.

*در مورد اینکه هیجانات نیمکت استقلال روی داور برای اعلام پنالتی تاثیر گذاشت باید بگویم که من چیزی از نیمکت‌مان ندیدم. یک پنالتی هم نبود. دو پنالتی بود. اول روی قائدی و بعد هم روی رمضانی. من سه بازیکن را برای بازی بعدی از دست دادم. چیزی که دیدم این بود. یک خطا یک کارت زرد! این چیزی است که من دیدم.

*بازیکنان تیم نفت واقعاً شهامت بالایی دارند. روحیه جنگندگی بالایی دارند. باورشان شده بود که می‌توانند کاری مقابل تیم ما انجام بدهند. از یک اشتباه خط دفاعی ما استفاده کنند و کارهای خوبی با توپ انجام بدهند که مستحق برد باشند. آن‌ها خوب جنگیدند و شجاع بودند. برای ما بازی خیلی سختی بود، اما همانطور که گفتم هر بازی سخت است. باید از موقعیت‌ها استفاده کنید که گل بزنید.

*ما یک پنالتی داشتیم. ساپینتو در مورد اینکه اگر این پنالتی علیه تیم خودش گرفته می‌شد به داور اعتراض نمی‌کرد، اظهار داشت: پنالتی، پنالتی است. اولین پنالتی را داور باید روی قائدی می‌گرفت ولی من به ایده شما احترام می‌گذارم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *