رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گل‌محمدی: اسامی مطرح شده برای حضور در پرسپولیس صحت ندارد/ هنوز وارد نقل‌وانتقالات نشده‌ایم

18:08 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۷۸۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیکان هم تیم شایسته‌ و خیلی خوبی بود و اصولی دفاعی را خیلی خوب رعایت می‌کند.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی خوب و جانداری بود. هر دو تیم در مجموع خوب بازی کردند. توانستیم پاس بدهیم، به زمین حریف برسیم، از فضاها به خوبی استفاده کنیم و موقعیت‌های ارسال و پاس در عمق به دست آوریم.

*پیکان هم تیم شایسته‌ و خیلی خوبی بود و اصولی دفاعی را خیلی خوب رعایت می‌کند. تمام مدافعانش بدون اشتباه بودند و تمرکز خوبی در کار دفاعی داشتند. در تنها باری که توانستیم در نیمه اول از دفاع پیکان رد شویم، داور آفساید اعلام کرد که درست نبود.

*در چنین بازی‌های فشرده‌ای باید از تک موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم اما متأسفانه امروز نتوانستیم این کار را انجام بدهیم و از تک فرصت‌ها استفاده نکردیم. قطعاً از نتیجه بازی راضی نیستیم اما لیگ تورنمنتی ادامه‌دار است. باید سعی کنیم خود را سریع پیدا کرده و از لحاظ بدنی و ذهنی ریکاوری خوبی داشته باشیم. بازی هفته آینده ما مقابل یکی از تیم های خوب لیگ یعنی گل‌گهر است که امیدوارم بتوانیم تمرکز بهتر و بیشتری روی آن مسابقه داشته باشیم و از فرصت‌های خود استفاده کنیم.

*انتظارات بالا از سعید صادقی، مهدی ترابی، مهدی عبدی و حامد پاکدل؟ اینکه بخواهیم از برخی بازیکنان اسم ببریم باید بگویم ممکن است برخی نفرات دوران افت داشته باشند. تعطیلیمسابقات در این 50 روز به خاطر جام جهانی، شور و حال را از بازیکنان گرفت. باید بار دیگر بدنسازی می‌کردیم اما متأسفانه مشکلات زیادی هم در آن دوران داشتیم. از لغو بازی‌ها بگیرید تا نداشتن زمین تمرین، اعتصاب برخی نفرات که 4-5 بازی تمرین خوب را از ما گرفت و …

*در ادامه این اتفاق افتاد و لوکادیا از جمع ما جدا شد. بازیکن نیاز به تمرین و ذهن خوب و متمرکز دارد. این امکانات و مسائل را باید برایش فراهم کنیم. البته بازی‌ها ادامه دارد و بازیکنان بازی به بازی بیشتر تمرکز خواهند کرد. البته بازیکنان هم باید قرار گرفتن در یک رقابت خیلی سخت را درک کنند و کار را ادامه بدهند.

*عبدی و پاکدل و سایر مهاجمان در شرایطی هستند که می‌خواهند اطمینان ما را جلب کنند. باید این اطمینان، تمرکز و تمرین خوب را به شاگردانم بدهم. باید شرایطی فراهم آوریم تا بازیکن خودش را پیدا کند. اطمینان دارم بازیکنانم بازی به بازی بهتر می‌شوند؛ به آنها اعتماد کامل داریم. وقتی در پرسپولیس حضور دارند یعنی توانایی‌های خاص خودشان را دارند. عبدی و پاکدل از بازیکنان خوب ما هستند و قطعاً در بازی آینده به آنها احتیاج خواهیم داشت. با تمرینات خوب و ذهنیت مثبت می‌توانیم آنها را بازگردانیم.

*گل‌محمدی درباره گمانه‌زنی‌های مطرح شده برای حضور در پرسپولیس گفت: برخی اسامی مطرح است که هیچکدام صحت ندارد. به دلیل فشردگی مسابقات هنوز وارد نقل و انتقالات نشده‌ایم. پس از این دو مسابقه هرچند فرصت کم است اما دنبال جذب مهاجم خوب می‌رویم. در شرایط فعلی و نیم‌فصل هیچ تیمی مهاجم خوب خود را برای فروش نمی‌گذارد یا اگر هم چنین کاری انجام بدهد قیمت سرسام‌‌آوری می‌گذارد که از بودجه ما خارج است. به موقع تلاش می‌کنیم مهاجم خوبی بگیریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *