رئیس کل دادگستری قزوین: تمام پیشرفت‌های کشور در سایه آرامش و امنیت حاصل شده است

12:32 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۷۷۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قزوین، گفت: بی تردید تمام پیشرفت‌های کشور در سایه آرامش و امنیت حاصل شده که این امنیت و آرامش نتیجه مجاهدت های خالصانه شهدا، ایثارگران و رزمندگان است.

خبرگزاری میزبان - همزمان با برگزاری مراسم زیارت عاشورا افتخار میزبانی یک شهید گمنام دوران 8 سال دفاع مقدس به همکاران قضایی و اداری دادگستری استان قزوین رسید.

علی شعبانی در حاشیه این مراسم، اظهارکرد: خون پاک شهدا پشتوانه این انقلاب و نظام است و امنیت و آرامش کنونی کشور را مدیون جانفشانی ها و رشادت های شهدا هستیم.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین مسئولیتی است که بر عهده همه ما است و در هر مقام و منصبی که باشیم، باید ترویج این فرهنگ را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، تاکید کرد: بی تردید تمام پیشرفت‌های کشور در سایه آرامش و امنیت حاصل شده، که این امنیت و آرامش نتیجه مجاهدت های خالصانه شهدا، ایثارگران و رزمندگان است.

این مراسم بمنظور تجدید میثاق با این شهید والامقام با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرمانده لشگر 16 زرهی قزوین، همکاران قضایی و اداری دادگستری استان قزوین برگزار شد.

روز گذشته نیز همکاران قضایی و اداری دادسرای قزوین در مراسمی میزبان یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس بودند.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری استان قزوین به مشکلات قضایی ۴۵ نفر از مراجعان رسیدگی کرد

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *