اتصال 100 درصدی 10 دستگاه به درگاه ملی مجوزها

12:15 - 04 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۷۷۴۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
با گذشت نزدیک به 10 ماه از الزام دستگاه‌ها به صدور مجوزهای مربوطه از طریق درگاه ملی مجوزها، 10 دستگاه به صورت 100 درصدی به این درگاه متصل شده‌اند.

خبرگزاری میزان _ بررسی میزان اتصال مجوزهای دستگاه‌ها به درگاه ملی مجوزها تا 25 آذر ماه سال جاری نشان می‌دهد از مجموع 4 هزار و 412 مجوز دستگاهی، 3 هزار و 72 مجوز به درگاه ملی مجوزها متصل نشده است؛ 10 دستگاه به صورت 100 درصدی متصل و 7 دستگاه کاملا قطع هستند.

سازمان انرژی اتمی ایران، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نیرو، سازمان صدا و سیما، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نفت، صندوق نوآوری و شکوفایی و وزارت آموزش و پرورش به صورت 100 درصد مجوزهای خود را به درگاه ملی مجوزها آورده و بیشترین درصد اتصال مجوزها به این درگاه را داشته اند. 

اما کانون وکلای دادگستری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور، شهرداری ها، قوه قضائیه و دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور هنوز هیچ یک از مجوزها را به درگاه ملی مجوزها متصل نکرده اند.

به گزارش شادا، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت امور اقتصادی و دارایی بیش از 96 درصد مجوزهای خود را به این درگاه آورده‌اند، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی91 درصد و وزارت راه و شهرسازی 84 درصد اتصال به درگاه ملی مجوزها داشته است. 

11.png

انتهای پیام/


برچسب ها: اقتصاد درگاه ملی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *