اشکش: از کسانی که نفت مسجدسلیمان را اینگونه بسته‌اند گله‌مندم/ چند بازیکن را در اختیار باشگاه می‌گذارم

19:21 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۷۰۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت: خوشبختانه یا متاسفأنه نفت را در بدترین شرایط تحویل گرفتم، اما حس جنگندگی را به تیم تزریق می‌کنم.

خبرگزاری میزان - ابراهیم اشکش، سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*نفت تیم بااصالتی است و با چشم باز نفت را انتخاب کردم. در نقل‌ و‌ انتقالات نیم‌فصل چند بازیکن با کیفیت به تیم اضافه خواهیم کرد، نفت‌ مسجد سلیمان با اقتدار در لیگ باقی خواهند ماند. بسیار گله دارم از کسانی که تیم را به این شکل بستند، میانگین قدی تیم بسیار پایین است.

*چند بازیکن را در اختیار باشگاه قرار خواهم داد و در ادامه تا نیم‌فصل با ۱۰، ۱۵ بازیکن جوان که شایستگی حضور در نفت را داشته باشند ادامه خواهم داد.

*بدن بازیکنان تیم در اواخر نیمه اول خالی کرده بود، ما به بازیکنانی بازی خواهیم داد که بتوانند با تمام وجود بازی کنند، در رابطه با دروازه‌بان باید بگویم که یکی دیگر از دروازه‌بان های خوب ما در اختیار باشگاه قرار داشت و امروز دروازه‌بان جوانی را روی نیمکت داشتیم که مجبور بودیم تا حد امکان از دروازه‌بان مصدوم خود استفاده کنیم.

*خوشبختانه یا متاسفأنه نفت را در بدترین شرایط تحویل گرفتم، اما مطمئن باشید حس جنگندگی را به این تیم وارد خواهیم کرد و تیمی خواهم ساخت که مردم مسجدسلیمان از آن لذت ببرند، بعضی از بازیکنان شاید بازیکنان خوبی باشند اما دیگر به درد این مجموعه نمی خورند.

انتهای پیام/


برچسب ها: نفت مسجد سلیمان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *