مطهری: فوتبال مدرنی بازی کردیم/ کمترین حق ما 3 امتیاز بود

17:42 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۶۹۶۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مقابل صنعت نفت خجالت زده بودم اما این هفته به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری پس از تساوی یک بر یک بازی هوادار و نساجی در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*هفته قبل پس از بازی با نفت آبادان گفتم با این بازی‌ای که انجام دادیم خجالت‌زده هستم زیرا همیشه سعی می‌کنم آدمی واقع‌گرا باشم و همه چیز را طبق آنچه هست ببینم، بیان کنم و تجزیه و تحلیل درستی از بازی تیم خودم داشته باشم. آن هفته خجالت زده بودم اما این هفته به بچه‌های تیمم افتخار می‌کنم.

*بازیکنان نساجی مقابل هوادار فوق‌العاده بودند. دیدید در زمینی که با وجود تلاش مسئولان به دلیل بارندگی لغزنده بود، یک فوتبال سبک آزاد همراه با جابه‌جایی‌های زیادی، استفاده از کانال‌های کناری نیم‌ فضا و ... فوتبال مدرنی بازی کردیم. خیلی خوب بازی کردیم. در این هوا و زمین بچه‌ها واقعاً از تمام وجود مایه گذاشتند. 

*خیلی تاکتیکی بازی کردیم الان هم در رختکن گفتم حق تیم ما کسب سه امتیاز بود اما حیف شد. ناراحتی بعدی من به دلیل پخش نشدن این بازی است. هواداران و افرادی که نساجی را دوست دارند نتوانستند دیدار با هوادار را ببینند. به تک تک بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. فوق‌العاده بودند اما اندازه زحمتی که کشیدند از این مسابقه امتیاز برنداشتند. واقعاً حق آنها سه امتیاز بود.

*افرادی که من را می‌شناسند می‌دانند فوتبال شناور و رو به جلو را دوست دارم. تعویض‌های‌مان نیز در همین راستا بود. دوست داشتم نساجی برنده بازی باشد. به تیم هوادار هم احترام بگذارند. اما کمترین حق ما ۳ امتیاز بود. به هر حال این اتفاق افتاد، اما همیشه سعی کردیم رو به جلو باشیم. در کل فوتبال به‌روز و نوینی را انجام دادیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: فوتبال لیگ برتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *