نشست تخصصی کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های تیراندازی و سه‌گانه

16:29 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۶۸۶۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
در ادامه برگزاری نشست‌های تخصصی فدراسیون‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی صبح امروز این نشست‌ها با فدراسیون‌های تیراندازی و سه گانه برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نشست‌های فوق با حضور سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته و سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو، نصراله سجادی مشاور رئیس، فرهادی زاد نائب رئیس کمیته، پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک، رغبتی مدیرکل برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش، مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی و مهدی گودرزی رئیس و محسن حمیدی دبیر فدراسیون سه گانه و جمعی از مدیران کمیته بطور مجزا برگزار شد.

در ابتدا هاشمی، دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: هدف از برگزاری نشست‌های تخصصی فوق بررسی وضعیت فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی هانگژو و چگونگی شرایط، امکانات، اردوها و دغدغه های مسئولین فدراسیون و کادر فنی است تا وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در حد توان بتوانند جهت برطرف نمودن آنها اقدام نمایند.

سرپرست کاروان اعزامی به هانگژو تصریح کرد:هدف ما اعزام کاروانی کیفی به این بازیهاست و با تمام توان در کنار فدراسیون های اعزامی خواهیم بود تا این عزیزان دغدغه ای در برگزاری اردو ها و آماده سازی نفرات خود نداشته و تحت نظر و حمایت مرکز نظارت بر تیم های ملی و مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک باشند و در خصوص اردوها و تورنمنت های برون مرزی بررسی های لازم و تصمیم گیری نهایی اتخاذ خواهد شد.

سپس مهدی گودرزی، رئیس فدراسیون سه گانه و عضو هیات اجرایی کمیته ضمن ارائه برنامه های خود برای آماده سازی تیم ملی تصریح کرد:اگر چه ممکن است ملی پوشان سه گانه شانس کمی برای سکو رفتن داشته باشند ولی حضور آنها در بازیهای آسیایی انگیزشان را دو چندان کرده و باعث رشد و ارتقا این رشته خواهد شد و بالطبع انتظار داریم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه حمایتی نسبت به سه گانه داشته باشند.

در ادامه مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی ضمن قدردانی از حمایت های وزارت و کمیته ملی المپیک برنامه جامعی از اردوی تیم های ملی تیراندازی تفنگ و تپانچه آقایان و بانوان تا آستانه اعزام به رقابت های آسیایی و جهانی ارائه داد.

وی تصریح کرد: در حال حاضربهترین مربیان را برای هدایت تیم های ملی تیراندازی در نظر گرفتیم و اوایل سال آینده رقابت های جام جهانی باکو را داریم که تقریبا ترکیب نهایی نفرات اعزامی به هانگژو مشخص می شود ولی اگر از سوی وزارت و کمیته حمایت بیشتری شویم می توانیم مربیان طراز اول را به خدمت گیریم.

وی تصریح کرد:مشکل فشنگ ملی پوشان ما پا برجاست لذا اگر بتواینم با حمایت مسئولان راهی اردوی آلمان شویم خیلی برای ملی پوشان تیراندازی مفید خواهد بود و تاثیر بسزایی در نتیجه گیری آنها در هانگژو خواهد داشت.
در خاتمه مقرر شد تا مشکل فشنگ تیم ملی تیراندازی در نشست و تفاهمنامه مشترک وزیر ورزش و وزیر دفاع مورد برسی و حل و فصل گردد.

تاکنون از سوی کمیته ملی المپیک نخستین دور از نشست های تخصصی با فدراسیون های کاندید اعزام به بازیهای آسیایی تنیس روی میز ،بسکتبال،اسکواش،ووشو،کبدی و تکواندو برگزار شد.

در نشست امروزمحسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی، سید فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل، محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی، امیر حاج قاسم مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی، کوهی و مسعودی حضور داشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *