دادگستری استان گلستان میزبان 2 شهید دوران دفاع مقدس شد

15:39 - 03 دی 1401
کد خبر: ۴۵۶۶۷۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
میزبانی دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس امروز و همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به کارکنان دادگستری استان گلستان رسید .

خبرگزاری میزان- همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، افتخار میزبانی دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس امروز به کارکنان دادگستری گلستان رسید .

حیدرآسیابی رئیس کل دادگستری گلستان و کارکنان دستگاه قضایی استان و جمعی از مردم قدرشناس و ولایت مدار شهرستان گرگان امروز با حضور در محوطه دادگستری، به استقبال این شهدای والامقام رفته و ادای احترام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حجت الله قربانی فرمانده پایگاه بسیج شهید قدوسی دادگستری گلستان در این مراسم با بیان اینکه"تبعیت از ولایت مهم ترین پیام شهداست"گفت: شهدا به تاسی از فاطمه زهرا سلام‌الله علیها به دفاع از ولایت و دین جان خود را فدا کردند و امروز ما به میزبانی این بزرگواران مفتخریم.

وی افزود: انقلاب اسلامی عصاره تلاش تمام مجاهدان عالم از صدر تا کنون است و این که امروز استکبار جهانی تلاش خود را در همه جبهه ها علیه ما به کار گرفته به این دلیل است که می دانند اگر امروز خیمه ولایت را بزنند همه حرم ها را زده اند.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی افزود: دشمنان در فتنه اخیر که برای از بین بردن انقلاب اسلامی به راه انداختند هم، به دنبال زدن اصل نظام یعنی خیمه ولایت بودند که خوشبختانه با حضور مردم و دفاع از این نظام و ولایت، بساطشان برچیده شد.

رئیس دادگاه انقلاب گرگان با تاکید بر این که امروز مهم ترین وظیفه ما به تاسی از این شهدای والامقام، حضور در صحنه و دفاع از ولایت است گفت: همانگونه که سردار حاج قاسم سلیمانی در وصیت نامه خود به آن اشاره کردند، ایران قرارگاه امام‌حسین (ع) و جمهوری اسلامی حرم است و اگر دشمن امروز جمهوری اسلامی را بزند ، دیگر نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی باقی نخواهد ماند و باید شیعه و سنی به دور از هرگونه اختلاف برای نجات اسلام، خیمه ولایت را رها نکنند.

از 27 آذر دو شهیدگمنام میهمان گلستانی ها هستند و پس از حضور در همه شهرهای استان ، ششم دی همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) در سایت اداری استانداری گلستان و روستای ولاغوز شهرستان کردکوی آرام خواهند گرفت.

یکی از این شهدا ۲۲ ساله بود که در عملیات کربلای ۵ ، منطقه شلمچه به شهادت رسید و شهید دیگر نیز در 21 سالگی در عملیات کربلای۶ ، منطقه سومار به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/


برچسب ها: گلستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *